Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Beste nu in het orange thank you voordeel de kinepolis-groep niet meer meedoet, is er geen enkele cinema in West-Vlaanderen waar dit voordeel nog geldt. Komen er nog bij of was het fun while it lasted ? 🙂 mvg
Vraag
•
Geschenken
2.8K
2
0
Hey iedereen, Ik heb gisteren een gratis filmticket gekocht.. blijkbaar geld het gratis ticket niet meer vanaf 30 maart voor de Kinepolis groep, maar wel voor de andere bioscopen. Dit vind ik heel spijtig, aangezien ik maar 10 minuten van de bioscoop woon. En het uiteraard altijd goed mee genomen is
Vraag
•
Bioscoop
2.4K
4
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik las op de site dat vanaf 30-3-2022 Kinepolis niet langer meedoet met de 1+1 ticket gratis op dinsdag. Zou dit tijdelijk zijn of definitief? Op deze manier valt een heel groot aanbod weg....
Vraag
•
Geschenken
7.2K
8
0
Ik krijg mails dat ik extra data kan weggeven aan een gezinslid. Ik dien volgende stappen te volgen: 1. Ga naar de My Orange-app 2. In het onderdeel Orange Thank You, klik op je datacadeau 3. Klik op 'Dit cadeau geven' 4. Selecteer het familielid aan wie je dit cadeau wil geven Echter binnen het ond
Vraag
•
My Orange app
1.9K
2
0
0
Ik heb een herlaadkaart en heb al zeker heel wat data verbruikt (ben al meer dan 21 jaar klant) maar heb zelfs de data lover 500GB badge nog niet gekregen. Hoe komt dit? Kan ik ergens consulteren hoeveel Giga ik reeds verbruikte?
Vraag
•
Badges
1.7K
1
0
0
Via mijn Orange app kreeg ik de melding dat ik als trouwe klant elke week op dinsdag gratis naar de cinema kan samen met een betalend ticket.. heb tot nu toe een aantal keer gebruik gemaakt ervan, het is gewoon top!
Vraag
•
Geschenken
1.2K
2
0
Even een kleine topic over de Orange Phone badge. Regelmatig komt hier de vraag voorbij waarom heb ik de Orange Phone badge nog niet gehad. Om duidelijk te zijn hierover die krijg je enkel en alleen maar wanneer je een Orange merk toestel koopt. Zie hier de afbeelding : Dus enkel wanneer je dit toes
Vraag
•
Badges
2K
3
0
Blijkbaar ontvang ik mijn badges Niet die ik normaal wel verdiend Zou hebben 😅 zoals orange phone ,... Weet mss iemand een oplossing daarvoor? Alvast bedankt ✌️
Vraag
•
My Orange app
1.5K
3
0
0
Goede dag, Sinds enige tijd komen er geen badges meer bij in mijn Orange account (recent een klant aangebracht -》Sponsor Beginner). Ook het aanvragen van een filmticket lukt niet. Tot een half jaar terug was hier geen probleem mee. Ik ben al 18 jaar klant en platinum badge. De klantendienst kon me n
Vraag
•
Bioscoop
1.6K
1
0
Hallo, Er staat, Per 3 badges krijg je een kado. Waar kan ik deze terug vinden? Alvast bedankt!! Mvg Lies
Vraag
•
Geschenken
2.3K
3
0
0