Tarieven en verbruik

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Nieuwe klant: Hoe kom ik mijn nummer te weten?

Hoi ik ben net klant maar weet mn eigen NUMMER niet. Hulp!!

Vraag

• 

Gebruik

35.7K

1

0

Factuur buiten verbruik

Vorige maand factuur met 2,24€ extra buiten bundel. Heb alles onbeperkt. Was surfvolume volgens factuur. Getelefoneerd en niemand kon een verklaring geven. Zou eenmalige vergissing zijn. Werd terugbetaald. Nu staat er opnieuw 2,30€ buiten verbruik op de app. Factuur pas over 10 dagen. Wat zal het nu

Vraag

• 

Abonnement

60.9K

4

0

• Tip: Belkrediet opvragen

Hoi, ik had de laatste dagen moeilijkheden om mijn resterend belkrediet te zien via #123# en vervolgens 1 (budget) te kiezen. Ondertussen raadde me mij aan #123*1# te gebruiken wat werkt. Ter info, zeker aan gebruikers met gelijkaardige abonnementen & beperkt belkrediet, Erik PS Overweeg om dit kred

Vraag

• 

Herlaadkaart

5.6K

1

0

• Nieuwe Sim kaart werkt niet

Hallo ik ben sinds vandaag aangesloten met een love abonnement. ik voel echter geen love. De Simkaart die ik mandag heb ontvangen werkt niet of is bij jullie geactiveerd. En op de klantendienst bieden ze geen oplossing, alleen openen ze een dossier. Ook in de orange shop kom hij mij niet helpen.Hij

Vraag

• 

Activatie

63.7K

5

0

0

Buiten bundel ondanks arend abo.

Zonet een SMS ontvangen dat ik buiten mijn bundel aan het verbruiken ben. Als ik mijn data check via de app zie ik dat ik nog nergens aan mij limiet zit. Helpdesk bellen of probleem **bleep**en

Vraag

• 

Abonnement

11.1K

2

0

0

Restwaarde betalen van toestel op krediet

Ik heb in december de S8 gekocht via gespreid betalen, maar zou graag een nieuwe gsm kopen via gespreid betalen. Kan ik mijn Samsung in 1 keer terugbetalen?

Vraag

• 

Abonnement op afbetaling

12.5K

1

0

0

2e sim kaart voor hetzelfde telefoonnummer mogelijk?

Hallo, ik heb mij een samsung gear S3 frontier aangeschaft en in deze smartwatch kan een sim kaart gestopt worden, is het mogelijk om bij orange een 2e sim kaart te bestellen voor hetzelfde telefoonnummer ? Grts. Geert

Vraag

• 

Gebruik

21.3K

2

0

0

• Vanwaar kosten buiten bundel op factuur?

Hallo, Op mijn laatste detailfactuur vind ik volgende rubtiek: Iemand enig idee waar dit vandaan komt? Alvast bedankt! Gr. Bart

Vraag

• 

Abonnement

13.5K

1

0

0

Telefoongeschiedenis opvragen?

Beste Hoe kan ik mijn telefoon geschiedenis terug op vragen naar de nummers die ik gebelt heb of mij gebelt hebben vzn de maand juli 2017 tot april 2018 van mijn nummer Mvg Gert-jan dewyn

Vraag

• 

Oproepen & SMS

23.9K

2

0

• Heractivatie na late betaling

Mijn abonnement was 1 dag afgesloten door laattijdige betaling, nu is alles al 2 dagen betaald, ook volgens de klantenzone, en beide abonnementen werken nog steeds niet ondanks een bericht eergisteren dat het maar 30min zou duren.

Vraag

• 

Betaling

19.5K

1

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten