Geaccepteerde oplossing
Hoe komt het dat ik mijn verbruik niet meer kan nakijken op de app ?
Vraag
•
App My Orange
1.9K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hoi, Ik ben sinds vandaag klant bij Orange, daarvoor zat ik bij Mobile Vikings. De reden dat ik verhuist ben is dat er sommige telefoonnummers mij niet konden bereiken, zij kregen telkens de boodschap dat mijn nummer niet in gebruik is. Terwijl vele andere mensen mij wel konden bereiken. Eerst dacht
Vraag
•
Activatie
9K
2
0
0
Mijn diensten zijn geblokkeerd geweest door openstaande factuur, heb deze ondertussen betaald en in de app staat betaling in het groen. maar diensten waren nog niet actief, dus heb contact genomen met de klantendienst, waar mij gezegd word dat in hun systeem betaling wel degelijk is ontvangen en dat
Vraag
•
Betaling
2.2K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
hallo, ik heb momenteel een tempo giga herlaadkaart en ik wou overschakelen naar een arend abbonnement, mag ik die op mijn eigen naam zetten? (ik ben bijna 18), ik weet niet hoe het zit met contracten afsluiten en het op naam zetten van diensten met minderjarigen. dankjewel mvg isara
Vraag
•
Abonnement
2.7K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, Eergisteren met de post mijn nieuwe simkaart voor mijn 2e Orange nummer mét abonnement ontvangen. Nu wil ik deze door middel van de info in de bijgevoegde brief activeren maar dit lukt maar niet. Het formulier meldt steeds dat de geboortedatum foutief is, hoewel ik wel degelijk op die datum g
Vraag
•
Activatie
5.1K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, ik ben overgestapt op een nieuw abonnement maar ik kan de factuur van orange niet meer vinden. Zou iemand het klantennummer van orange kunnen geven? met vriendelijke groeten
Vraag
•
Betaling
37K
3
0
Hallo Ik ben geprobeerd om met de klachtendienst in contact te komen eind september. Er wordt vermeld dar er binnen de 5 werkdagen contact opgenemen wordt. Dus eerst had ik nog de goede gedachte dat er iets misgelopen was mer de aanvraag, dat er over de email gekeken was. Daarom heb ik opnieuw een e
Vraag
•
Abonnement
6.1K
3
0
0
Ineens een bericht gekregen dat ik 50 euro buiten bundel ben maar ga ik naar verbruik zien blijkt ineens dat ik 1409,74 euro buiten abonnement gegaan ben. Dit terwijl ik arend premium 60 heb en multimedia aankopen geblokkeerd staat. Klantendienst gebeld en zou een fout bij hun zijn en zou binnen 3 d
Vraag
•
Abonnement
27.8K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Mijn mobiele data is op. Mijn abonnement start telkens de 3e van de maand. Heb ik vanaf middernacht straks direct mijn nieuwe data of is dit pas later op de dag?
Vraag
•
App My Orange
6.6K
3
0
Ik heb een arend abo met Surf Extra Card in een tablet. Wanneer ik het tablet gebruik in het buitenland, rekend orange "Buiten abonnement" multimedia aan. Data gebruik is gekoppeld aan gsm abo, en deze is onbeperkt. Waarom ? roaming is toch afgeschaft
Vraag
•
Abonnement
38.9K
1
0
0