Geaccepteerde oplossing
Hallo, ik zie bij de abonnementen staan gratis bellen met je familie, hoe en waar kan je die nrs van je familie activeren
Vraag
•
Oproepen & SMS
16.4K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo Mijn 4G is momenteel op en wordt pas einde van de maand terug 'aangevuld'. Heb het abonment 'Dolfijn 12'. Nu hij op is laadt er ook niks maar toch zou ik graag over de limiet gaan en extra bijbetalen. Mijn zus heeft hetzelfde, ook dolfijn 12, maar zij kan wel over de limiet gaan. Zij dacht dat
Vraag
•
Abonnement
15.3K
1
0
0
Hallo, Men vriendin vertrekt vandaag naar Albanië, via de calculator van Orange, heb ik gezien dat ik ongeveer 0.70 euro betaal om een bericht te versturen. Ik heb Dolfijn 15. Is er een mogelijkheid om enkele gratis berichten te versturen naar Albanië, doormiddel van een optie ? Alvast bedankt
Vraag
•
Oproepen & SMS
65.5K
2
0
Kan iemand me helpen? Ik zie dat ik buiten mijn bundel zit qua kosten maar als ik kijk op de app voor het verbruik zit alles nog meer dan goed? Hoe kan dit? Ik zit nergens buiten en ik zit nog maar halverwege de maand. Alvast bedankt
Vraag
•
Abonnement
65.8K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb mijn gsm abo arend. 12 maanden. Ik heb dit nu zo een 4 maand. Wat moet ik doen wanneer ik naar een andere provider wil? Waar vind ik hoeveel ik nog moet betalen?
Vraag
•
Restwaarde
35K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Is het mogelijk een abonnement met nummer over te nemen als er een toestel bij gekocht is met contract? Met vriendelijke groeten.
Vraag
•
Abonnement met smartphone
18.7K
2
0
Je ziet dat je plots geen netwerk meer hebt, je kan niet meer bellen, sms'en of surfen en plots denk je eraan dat je nog een factuur moest betalen maar deze vergeten bent! Je wilt bellen naar de klantendienst maar door de drukte sta je lang in de wachtrij. Ken jij dat ook? Geen Nood! Je kan zelf een
Vraag
•
Betaling
27.3K
3
0
Wij zijn nu een week in Lanzarote, mijn echtgenote heeft op my orange nog steeds haar 500Mb van haar Abo dolfijn staan dus nog niets verbruikt zo gezegd. Wij hebben voor 5€ data bij besteld en gekregen. Nu staat op my orange nog steeds de 500Mb van het abonnement en de 500Mb extra. Buiten bundel moe
Vraag
•
App My Orange
15.2K
1
0
Hoe komt het dat verbinging slecht is als ik bel mensen verstaan mij altijd moeilijk
Vraag
•
Oproepen & SMS
22K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Op de app van my orange staat mijn surfvolume en mijn buiten de bundel surf volume. Weet iemand het verschil hiertussen? alvast bedankt.
Vraag
•
App My Orange
25.7K
1
0