Geaccepteerde oplossing
Heb gisteren voor 15 € herladen voor mijn nummer en niet gehad
Vraag
•
Herlaadkaart
1.8K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
sinds januari klant bij orange, niets dan problemen sindsdien, bij sommige oproepen krijgt de persoon die me opbelt te horen ' dit oproepnummer is niet in gebruik'. Sommige sms'en komen ook niet aan. is altijd dezelfde personen die problemen hebben. ondertussen sim kaart al vervangen, lost probleem
Vraag
•
Oproepen & SMS
13.9K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik wil graag onze abonnementen (2x Love + extra mobiel nummer) wegens administratieve problemen bij Orange overzetten naar een andere provider. Op de site van Orange kan ik geen informatie vinden over wat men precies in welke termijn terug moet sturen. Heeft iemand een link naar de website hoe de op
Vraag
•
Abonnement
10.1K
2
0
0
Sinds de preciese dag dat ik mijn nieuwe tablet in gebruik genomen heb, worden er bijna dagelijks één of meerdere "speciale sms'en" verzonden naar het verkort nummer 328082. Op mijn gedetaillerde factuur staat dit vermeld met datum, uur, nummer en bestemmeling. Gelukkig voor mij zijn dit iedere keer
Vraag
•
Speciale nummers (Premium)
34.1K
6
0
0
Geaccepteerde oplossing
Een tip voor Orange.. Belast mensen niet onnodig door ze 2 overdrachtsdocumenten te laten invullen om van een gedeeld abonnement met 2 nummers deze te laten overzetten op een andere naam. Op het formulier is ruimte om beide nummers in 1 keer te laten overzetten, zo werd dit ook ingevuld. Maar er kan
Vraag
•
Abonnement
2.5K
2
0
Hallo iedereen Ik ben voor langere tijd in het buitenland (Australië). Ik heb hier een lokale sim gekocht en bij Orange overgeschakeld naar pre-paid omwille van verhuis. Ik gebruikte WhatsApp nog via mijn Belgisch nummer. Nu heb een nieuwe gsm moeten kopen hier omdat de andere stuk was en moet ik vi
Vraag
•
Gebruik
3K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik zie dat er op mijn volgende factuur €42,99 zal worden aangerekend voor aankoop via orange rekening. Als ik wil kijken naar details staat er niet bij waarvoor dit was. Hoe kan ik dit wel te weten komen?
Vraag
•
Abonnement
5.6K
2
0
Ik krijg een factuur van 100 euro dus 60 euro boven budget. ik zou naar het buitenland gebeld hebben. Wss kinderen aan telefoon geprutst. vraag aan Orange of ze iets kunnen aan doen. Ze zegt enige wat we kunnen doen is afbetaling regelen maar dan word abonnement afgesloten. Was zeer onbeleefd, doen
Vraag
•
Abonnement
3.2K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Kan ik ivm een rechtzaak verwijderde smsen terug opvragen
Vraag
•
Oproepen & SMS
7.6K
3
0
0
Beste, Gisteren is mijn gsm gestolen op het werk. Na het werk meteen naar een Orange shop gegaan voor een nieuwe simkaart en nieuwe gsm met abonnement. Nu, 24u later heb ik nog steeds geen netwerk. Op de helpdesk spreken ze van een storing, in de orangeshop zelf spreken ze van 48u wachttijd. Iemand
Vraag
•
Activatie
4.2K
1
0
0