Tarieven en verbruik

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geen bevestiging bestelling abonnement?

Hallo ik heb dingsdag een abonement via de Orange site besteld maar die ging aan komen binne 2 dagen maar ik heb nog altijd nix gehad? Kunnen jullie zien waar die is of?

Vraag

• 

Abonnement

8.3K

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Buiten verbruik klopt niet op factuur?

Ik kreeg voor de maand september een opmerkelijk grotere factuur dan anders. Ik bekeek de details van de factuur en daar zag ik dat er iets niet klopte bij het aantal belminuten (buiten bundel) naar een orange nummer. zogezegd is dat in het totaal 4u. Terwijl ik op ongeveer 40 min uitkom. Vreemd. Is

Vraag

• 

Abonnement

9.7K

1

0

0

• Nummeroverdracht: Simkaartnummer niet gekend

Ik ben nieuw bij orange en kreeg vandaag een simkaart. Ik wil mijn oude telefoonnummer behouden maar als ik mijn simkaartnummer invul via de site staat er dat mijn simkaartnummer niet gekend is bij de operator. Wat kan ik hieraan doen

Vraag

• 

Activatie

15.9K

3

0

0

1,94 euro aangerekend voor mms , geen mms verstuurd

Op mijn app van mijn gsm staat dat ik 1,94 euro moet bijbetalen aan mms kosten . heb helemaal geen mms berichtjes verstuurd , dus deze 1,94 euro is mij foutief aangerekend. wel misschien de 24 ste een paar lange tekst berichtjes verstuurd . dus ik ga niet opdraaien voor deze 1,94 kosten , sms is gra

Vraag

• 

Oproepen & SMS

37.7K

2

0

0

• 4G werkt niet in europa

Ben in het bezit van een abonnement (dolfijn) met mobiele date ingebrepen. Sinds kort werkt 4G niet als ik in het buitenland zit (zowel Frankrijk als Verenigd Koninkrijk momenteel). Er komt een 4G icoontje te staan maar ik krijg geen internetverbinding en dus geen meldingen binnen of kan apps niet h

Vraag

• 

In het buitenland

42.9K

1

0

0

Oproepen naar buitenland blokkeren

Mijn vriendin heeft de gewoonte om steeds mobiel te bellen naar buitenlandse vrienden, ook wanneer die in België zijn. Resultaat: 50€ buiten bundel. Ze vergeet vd vaste lijn te gebruiken, wat wel gratis is. VRAAG: kunnen oproepen nr buitenlandse nrs uitgeschakeld worden?

Vraag

• 

Oproepen & SMS

5.9K

1

0

0

• Hoe recent gebelde nummers bekijken voor opstelling factuur

ik wil graag bekijken welke nummers ik deze maand gebeld heb (voorafgaand aan het ontvangen van mijn factuur) . ik heb namelijk een van die nummers nodig die ik vorige week gebeld heb, en ik wil niet wachten tot 15 september bij mijn volgende factuur. (want daar kan je in detail bekijken welke nrs j

Vraag

• 

Oproepen & SMS

10.4K

2

0

0

• Buiten bundel, maar verbruik bundels daalt niet?

Goedemorgen, Vorige maand stapten mijn man en ik over van Dolfijn12 naar Dolfijn15. Hiervoor nooit problemen gehad met Orange en steeds tevreden klant geweest. Gisteren open ik de my Orange app en merk dat ik reeds 28€ buiten bundel zit. Dit terwijl mijn inbegrepen surfvolume (1,5 GB) onaangeroerd i

Vraag

• 

Abonnement

5.6K

1

0

• Wanneer nummer actief na betaling?

Ik heb mijn betaling uitgevoerd via.de app en hoe lang duurt het nuvoor ik.terug kan bellen en.smsen. mijn nummer was geblokkeerd.

Vraag

• 

Betaling

17.6K

3

0

0

Hoe SMS uitschakelen "de persoon die u wenste te bereiken is terug beschikbaar"?

Hoe SMS uitschakelen "de persoon die u wenste te bereiken is terug beschikbaar"?

Vraag

• 

Oproepen & SMS

6.4K

1

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K