Hoi, Ik had onlangs een gesprek met iemand die graag wilde weten wie hem gebeld had nadat hij een oproep had gemist (op de vaste lijn). Ik herinnerde mij van vroeger dat er zoiets bestond als "1919, - ken uw laatste beller", een gratis nummer om dit na te gaan. Ik heb dan de website van Orange een b
Vraag
•
Andere kosten
12.4K
2
0
Goedeavond Hoe kan ik bij orange mijn nummer laten aanpassen? Het gaat hierbij wel om een nummer die aangesloten is bij BVV (Brandweer Vereniging Vlaanderen). Ik kan tevens wel gewoon inloggen in de klantenzone. Mvg
Vraag
•
Klantenzone
16.4K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo ! Ik heb een Koala abonnement van 20€ , wat zijn die opties van 2,58 € aub ? bedankt voor de moeite.
Vraag
•
Abonnement
3.9K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hoe kan ik online een gsm abonement bijvoegen bij mijn bestaand love pakket of best naar winkel gaa?
Vraag
•
Klantenzone
3.8K
1
0
0
Hallo Ik had eens een vraag. Ik heb een oplaadbare simkaart van Orange op mijn naam staan en nu wil ik dit doorgeven aan iemand anders.(staat nog veel belwaarde op) Gaat dit en hoe gaat dit dan in zijn werk en hoe kan ik de identificatie van mijn kaart dan veranderen naar die andere persoon. Mvg Dir
Vraag
•
Herlaadkaart
4.1K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb op 30/04/2019 een abonnement op Orange genomen. Maandag kreeg ik al mijn sim-kaart, maar die moest nog geactiveerd worden. Dat heb ik meteen gedaan, maar toen kreeg ik een mail dat ik moest wachten op een andere mail om de activatie te kunnen voltooien. Die had ik binnen de 24u moeten ontvang
Vraag
•
Activatie
8.8K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Kan bij Orange een SIM kaart die ooit reeds geactiveerd werd met een abonnement maar inmiddels zonder abonnement gekomen is (wegens overgang naar andere SIM of stopzetting abonnement), kan deze "oude" SIM kaart opnieuw gebruikt worden? Kan (met de nodige kennis van het SIM ID, PIN & PUK) deze SIM op
Vraag
•
Activatie
4K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb vandaag mijn sim-kaart ontvangen maar kan deze om NIET activeren Graag hulp hiervoor Vanzelfsprekend ben ik telefonisch niet beschikbaar
Vraag
•
Activatie
35.8K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Ik wil graag een klacht tegen Orange neerleggen. Deze gaat over een mobielnummer dat ze 3 maanden dubbel in rekening hebben gebracht (zowel bij mij als de nieuwe eigenaar van het nummer). Ondanks dat ze de overdracht schriftelijk hebben bevestigd zijn ze deze bevestiging kwijt. Heb ze de schriftelij
Vraag
•
Abonnement
25.8K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Hoi, Ik wil graag een limiet instellen dat je 0 euro boven de bunden kunt gaan. B.V. Als je een sms stuurd naar een buitenlands nummer dat dit geblokeerd word. Bij telenet ging dit maar bij orange niet zoals ik zie. Komt deze optie nog in de toekomst ? Groeten, Gino
Vraag
•
Abonnement
3.7K
1
0
0