Hi, Weet er iemand hoe je op die Cisco ATA kan inloggen? Deze heeft een "Phone Adapter Configuration Utility" als je het IP adres in een browser ingeeft maar dan moet je inloggen met een username en password. Volgens een aantal bronnen online zou dit admin/admin moeten zijn maar niet bij mij. Er zou
Vraag
•
Configuratie
3K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, Ik heb mijn digicorder teruggestuurd en hier ook bewijs van bijgehouden. Nu krijg ik echter de melding dat het toestel nog steeds niet ontvangen werd. Ik zou het bewijs van bpost graag bezorgen maar weet niet hoe. Aan de telefoon werd me gezegd via de app of via de website maar ik zie niet ho
Vraag
•
Levering
2.2K
1
0
0
Beste Kan iemand me helpen elke keer ik een bericht wil sturen springt sms automatisch op mms hoe krijg ik mms uitgeschakeld ps mijn gsm is een Xiaomi redmi pro 9 ik zit nu al een maand of 2 te sukkelen voor dat weg te krijgen Mvg Cheyenne
Vraag
•
Configuratie
2.9K
4
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik krijg de laatste dagen steeds oproepen vanuit Engeland en steeds met een andere nummer. Nummers blokkeren helpt niet want het zijn steeds andere nummers. Hoe kan ik deze oproepen verhinderen? Ik neem nooit op. Karl
Vraag
•
Configuratie
2K
3
0
0
Hallo ik ben hier nieuw sinds vandaag, ik heb al 5badges verdient. Maar vanaf Waneer verdien ik mijn badges op de Orange app?
Vraag
•
Configuratie
2.1K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo ik heb een I phone die al een lange tijd uitstaat en telkens als ik die probeerde op te zetten kwam er een batterij met een rood streepje als ik die nu probeer op te zetten komt er zelfs niks meer te staan gewoon zwart scherm ??
Vraag
•
Suggestie
3.1K
2
0
Ugh allemaal! Wist je dat de Google Nest Hub 2 verkrijgbaar is bij Orange? Je krijgt het voor €40 met een abonnement en een verbintenis van 12 maanden of voor €99 zonder abonnement! Waarom is het zo bijzonder? Google heeft ons verwend met een lichter en gemoderniseerd ontwerp. Daarnaast heeft deze v
Vraag
•
Configuratie
2.1K
2
0
Mijn gsm is stuk en ook wel al versleten. Is het het slimste om een nieuwe te kopen of hen te laten repareren
Vraag
•
Configuratie
1.6K
2
0
0
Ik heb mijn simkaart in mijn gsm gestoken. Alles werkt prima. Ik voer de code in. En toch krijg ik geen service. In andere gsm doet de simkaart het perfect. Ook bij service zoeken krijg ik een error. Iemand idee hoe dit lan komen en hoe dit op te lossen. Of is nieuwe gsm noodzakelijk.
Vraag
•
Configuratie
2.3K
4
0
0
Ugh allemaal! Ontdek de enorme troeven van de Xiaomi Redmi Note 10 Pro in deze video 🙂 Wat denk je hiervan? Heeft iemand het al gekocht? Totem en de geesten zijn er voor je! Totem
Vraag
•
Configuratie
3.4K
3
0