Geaccepteerde oplossing
Zijn er ook kortingen op smartphones voor mensen die al klant zijn? Zoja, waar?
Vraag
•
Configuratie
1.7K
1
0
0
We hebben onze chromecast geïnstalleerd zowel op ipad als iphone. Op ipad werkt alles. Op iphone werkt netflix maar de orange tv app werkt niet via iphone. Het cast icoon licht niet op. Weten jullie wat het probleem kan zijn?
Vraag
•
Configuratie
4.6K
2
0
Révélation (Surlignez pour lire) Wanneer een orange simkaart gebruikt word, word de app m-services geïnstalleerd. Nu hebben we gemerkt dat deze linkt naar malafide websites omdat wap.mobistar.be niet meer in handen is van Orange. Bv communicate>Mobistar messenger/ portal linken door naar malafide we
Vraag
•
Configuratie
2.5K
2
0
0
Dag iedereen, We leven nu al in anno 2021 en we zijn nu al meer geconnecteerd met alles dan als nooit tevoren. Behalve dit dan: Is er al sprake dat Orange de handen samen gaat schudden met Google om Google Assistant te lanceren met spraak technologie? Yellow TV van Telenet is al aardig op weg op Goo
Vraag
•
Configuratie
1.5K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hey! Ik heb een iPhone 12 en voor werk zit ik in een ander land en moet daar een simkaart van een provider van dat land gebruiken. Ik zie dat mijn toestel niet simlock vrij is. Hoe kan ik dit regelen? Zodat ik mijn toestel kan gebruiken met een ander simkaart? Groet
Vraag
•
Configuratie
3.5K
1
0
0
Sinds ik da app van hln.be op mijn toestel heb geïnstalleerd krijg ik bijna constant berichten telkens er een nieuw nieuwsbericht wordt gepubliceerd. Ik heb mezelf al suf gezocht waar ik dit kan uitzetten maar kan het niet vinden. Iemand een tip?
Vraag
•
Configuratie
3.5K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik ben van plan een nieuwe gsm te kopen, welk merk raden jullie mij aan?
Vraag
•
Configuratie
3.8K
4
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo iedereen, Ik ben heel hard aan het twijfelen om een nieuwe gsm aan te kopen. Alsook over welk merk ik dan zou nemen. Ik heb bijna altijd Iphone gehad maar vind de laatste tijd dat deze gsm’s best duur zijn geworden. Ik ben zelf iemand die heel moeilijk beslissingen kan nemen. Misschien kan ik
Vraag
•
Configuratie
4.7K
6
0
0
Goeiemorgen, Ik heb een samsung galaxy s7 smartphone, waarvan het scherm afgelopen maanden zeer vervelend doet. Ofwel flikkert dit continu, ofwel was er een kleine zwarte band beneden aan het scherm. Afgelopen week is mijn scherm voor 80 procent zwart en kon ik mijn gsm niet gebruiken. Zeer sporadis
Vraag
•
Configuratie
3K
1
0
0
Ugh allemaal, Samir heeft het Smart Security-pakket voor je getest! In dit pakket heb je een Google Nest Hub en een Konyks slimme camera. Je kan de indoor-camera waar je maar wilt plaatsen en altijd het gebied dat je wilt zien in de gaten houden. De beelden kan je bekijken op de Google Nest Hub of i
Vraag
•
Configuratie
1.9K
1
0