Tribe Lounge

Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

De babbelhoek voor de maand april.

Vraag

• 

De Orange-community

24.7K

69

0

• Het belang van de validatie van de juiste oplossingen!

Hallo iedereen! Zoals je weet is dit forum een plek om tips en trucs te delen. Je kan jouw vragen stellen en jouw ervaringen delen met de gemeenschap. Een prioriteit is het vinden van het juiste antwoord op de gestelde vragen. Vergeet niet het antwoord te valideren als het je heeft geholpen! Dit is

Vraag

• 

Nieuwe structuur

1.2K

3

0

• Facturen terugvinden na niet meer orangeklant te zijn en geen klantennummer meer te vinden

beste, ikzelf ben jaren klant geweest bij orange, nu ben ik in oktober verhuisd naar een nieuwe woning en hierdoor dus mijn telefonie mee genomen naar de nieuwe internet provider. nu zou ik mijn oude facturen moeten raadplegen die vroeger handig te vinden waren op de myorange app. nu doordat ik geen

Vraag

• 

De Orange-community

749

2

0

0

• Orange contacteren via e-mail of sociale media

Hallo iedereen, Is er een manier om de klantendienst van Orange te contacteren op een andere manier dan telefonisch? Ik probeer sinds eind januari de overstap te maken naar Orange (nieuwe gsm + simkaart). Toen is mijn oude simkaart afgesloten dus bellen is voor mij heel moeilijk. En al helemaal tijd

Vraag

• 

De Orange-community

4.4K

3

0

0

• Oplossingen valideren

Op de tribe zijn vele vragen te vinden en we proberen daar iedereen zo goed mogelijk bij te helpen om een gepaste of een juiste oplossing aan te bieden. Maar jammer genoeg weten wij niet altijd of we de gepaste oplossing hebben gegeven of de juiste oplossing hebben gegeven. Daarom even de aandacht o

Vraag

• 

De Orange-community

741

1

0

De babbelhoek voor de maand maart.

Vraag

• 

De Orange-community

19K

66

0

• Tribe

Hallo hoe kan ik mijn eerste Tribe badge krijgen ?

Vraag

• 

Tribe-badges

1.1K

2

0

0

• Op terugweg van de Alpen

Hallo allemaal 😀 Op de terugweg momenteel van een superreisje naar de Alpen. Samen met m'n vriendin en haar dochter en een bevriend koppel hadden we een zalige tijd samen. De sneeuw is nu jammer genoeg aan het verdwijnen maar we hebben blijkbaar nog net het beste eruit kunnen halen 😁 Voor mij was

Vraag

• 

De Orange-community

1.6K

1

0

Nieuw 😊

Nieuw 😀 Hallo allen!

Vraag

• 

Nieuwe structuur

934

2

0

• Niet hier!

Ugh allemaal! Het aantal haatberichten is de laatste jaren fel gestegen op de sociale media Orange zegt "niet hier" tegen berichten waarin haat, agressie, dreigementen, beledigingen, vulgariteiten of obsceniteiten voorkomen. Het charter kan je hier nalezen 😉 Totem waakt over zijn stam Totem

Vraag

• 

Nieuwe structuur

2.8K

9

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K