Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenBeste ik heb reeds enkele maanden via mijn werkgever een Shape Ultimate abonnement waarbij ik toegang moet hebben tot de Coyote app. Tot op heden kan ik mij op geen enkele wijze verbinden via de knop “Orange klant” en krijg ik de vermelding dat ze mijn abonnement niet kunnen terugvinden (zowel op wi
Vraag
•
De Orange-community
2.2K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo Ik vroeg mezelf af als je bv op vakantie gaat of een paar dagen niet thuis bent, het uitschakelen van je Modem een goed idee is? Iemand ervaring mee?
Vraag
•
Nieuwe structuur
2.7K
4
0
Niet op enige link klikken Een bericht van BPost voor een pakjeJe hebt je NetFlix abonnement niet betaaldWhatsApp: een bericht van iemand die je kent. Zijn/haar telefoonnummer is veranderd en vraagt je om een bericht te sturen naar zijn/haar nieuw nummer....Het is altijd hetzelfde - niet reageren en
Vraag
•
Suggestie
656
0
0
Ik kocht zonet een nieuwe telefoon in een shop. De verkoper wees mij op het feit dat mijn telefoon eigenlijk geen garantie had, behalve op de software. Vorig jaar zou Apple één en ander veranderd hebben. Ik vind het ongelooflijk dat een verkoper dit mij probeert te vertellen. Ik zou graag een reacti
Vraag
•
De Orange-community
1.9K
5
0
0
@Manitou Goede dag Beste leden van Orange Lounge kunnen jullie mij iets meer vertellen over hoe 2023 er voor jullie zal uitzien bij Orange. En wees gerust u kunt vrij u mening schrijven met de voor- en nadelen alleen zo kunnen we onszelf verbeteren met feedback voor Orange. Met vriendelijke groeten
Vraag
•
De Orange-community
991
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb dus via een verkoper van advies.be een abonnement genomen bij 🍊. Blijkt dat zij dus meer promoties kunnen geven bij het nemen van een abonnement dan 🍊 zelf. Is via facebook bevestigd. Ik heb door hen nog een extra 10% vermindering gekregen. Vind ik wel raar dat zij dus meer promoties geven
Vraag
•
De Orange-community
743
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Nu ik eindelijk alles bij Orange heb kreeg ik toch voor de komende periode een aanrekening van mijn vroegere Provider Telenet. Ik natuurlijk contact opnemen met Telenet Nu had advies.be of orange mijn abonnement bij Telenet niet opgezegd. Door die nalatigheid moet ik ook nog een paar dagen betalen b
Vraag
•
De Orange-community
673
1
0
0
Ik zou graag weten hoelang wij ons Telenet emailadressen kunnen behouden. De verkoper liet uitschijnen voor altijd. Nu dacht de installateur dat het maar voor een periode was van 18 maand?? En welke is het emailadres voor orange? Dank lucko
Vraag
•
De Orange-community
1.8K
2
0
0