Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenHallo iemand een idee wat op Netflix top search zijn? Omdat er dingen tussen staan die ik nooit heb gekeken.
Vraag
•
Suggestie
3.2K
4
0
0
Geaccepteerde oplossing
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers, dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange. De oude babbelhoek st
Vraag
•
De Orange-community
17.1K
50
0
In het verleden is hier al een topic over gemaakt door mij zelf maar wil het graag nog eens herhalen. Als men hier een vraag stelt of een afbeelding toont voor een bepaalde vraag laat dan aub je persoonlijke gegevens buiten schot. We zien toch op een regelmatige basis hier persoonlijke informatie ve
Vraag
•
Suggestie
1.1K
0
0
Ugh allemaal ! Hebben jullie onze nieuwe blog "Nieuw @ Orange !" gezien? Wat denk je ervan? 😄 Groetjes, Nelson
Vraag
•
De Orange-community
3.8K
7
0
Geaccepteerde oplossing
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers, dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange. De oude babbelhoek st
Vraag
•
De Orange-community
24.8K
54
0
Geaccepteerde oplossing
Hoe kan je pluimen geven aan iemand? 🙂
Vraag
•
Nieuwe structuur
2.6K
3
0
Geaccepteerde oplossing
ik heb de detox gedaan, bericht verstuurd en ook antwoord gekregen. MAAR ik heb de badge niet gekregen in de app. Wat nu?
Vraag
•
Tribe-badges
2.1K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Vraag
•
De Orange-community
42.3K
64
0
Hoe doe ik mee aan de babbelhoek En hoe geef ik pluimen Ik ben nieuw sinds vandaag Zit wel al drie jaar bij orange Mvg david
Vraag
•
Suggestie
2.3K
2
0