Tribe Lounge

Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Jouw mening over Oranje?

Fijne zonnige zondag ‌‌ aan alle leden van de stam. Ik beantwoord deze vraag, die dateert van 11/11/2019 !! En vandaag, leden van de gemeenschap, wat zou uw antwoord zijn, omdat veel dingen ten goede zijn veranderd of niet? Dus als je je mening / advies wilt geven of zelfs een oplossing / antwoord w

Vraag

• 

Nieuwe structuur

1.8K

1

0

• Oplossing aanduiden ....!

Hierbij toch nog eens een 'reminder' over het aanduiden van een oplossing in je geplaatste topic. Ik heb hier al eens over gepost maar blijkbaar is dit bij vele ontgaan maar het is wel iets wat erg belangrijk is. De vraagsteller voor zijn of haar probleem is enkel de persoon die een post kan aanduid

Vraag

• 

Suggestie

1.5K

2

0

De babbelhoek van de maand oktober.

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers, dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange. De oude babbelhoek st

Vraag

• 

De Orange-community

27.2K

54

0

• Goedemorgend

Een hele goede ochtend iedreen toegewenst dat de dag mooi mag starten 🤗🤗🤗

Vraag

• 

De Orange-community

1.7K

3

0

• Nieuwe 'Hey'

Voor diegene die het nog niet weten Orange lanceert iets nieuws : 'Hey' . https://www.hln.be/consument/telecomoperator-orange-gaat-met-hey-de-concurrentie-aan-met-mobile-vikings-dit-moet-de-mobiele-telefoniemarkt-door-elkaar-schudden-br-br~a34b4433/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F Betekend

Vraag

• 

De Orange-community

1.8K

1

0

0

De babbelhoek van de maand september.

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers, dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange. De oude babbelhoek st

Vraag

• 

Suggestie

21.1K

42

0

Nintendo Switch nat type D

Beste, Mijn Nintendo Switch is verbonden met onze wifi. Hiermee kunnen we online, op de eshop etc. het probleem doet zich voor tijdens online spelen met andere mensen. We kunnen nooit connectie maken. Na wat opzoekingswerk vond ik dat dit aan onze NAT type ligt. Wij hebben namelijk NAT type D als we

Vraag

• 

Suggestie

4.6K

2

0

0

• Samsung Galaxy Buds Pro

Weet Orange ondertussen ook al dat de prijssetting van de 'Samsung Galaxy Buds Pro' (159€), duurder zijn dan de nieuwere 'Samsung Galaxy Buds 2'. Deze laatste zijn dan wel geen Pro's maar de nieuwere Buds 2 kunnen wel ALLES dan wat de voorgaande Pro versie aan kan/kon... En de 'Samsung Galaxy Buds 2

Vraag

• 

Suggestie

1.8K

1

0

0

Verkenner badge

Hoe zou ik de verkenner badge kunnen bemachtigen?

Vraag

• 

Tribe-badges

1.4K

3

0

• PlayStation app

Hallo , ik heb nog steeds last van de apps op PlayStation.., soms verplaatsen de app's zich vanzelf dan komt bevoordeeld dat tv app Vancouver te staan zonder dat ik het gebruik iemand daar ook last van of een idee hoe dat komt ?

Vraag

• 

Suggestie

1.4K

2

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K