Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenUgh allemaal, Totem wil je graag aanmoedigen om de antwoorden die je hebben geholpen te valideren. Je moet ook zeker zijn dat ze de rest van de gemeenschap zullen helpen! Hij merkt wel dat deze functie niet veel wordt gebruikt, nochtans kan je hiermee de rest van de gemeenschap snel en makkelijk hel
Vraag
•
De Orange-community
2.5K
2
0
Hallo, ik heb een smartwatch voor mijn dochter besteld. Die werkt met een simkaart ( die ik al heb) . Ze kan voice berichten sturen via de watch naar een app op mijn telefoon. Ze zit in mijn orange family pack dus gratis bellen en sms'n naar elkaar. Ik vroeg me af of dit ook geldig is via een smartw
Vraag
•
De Orange-community
2.4K
2
0
0
Hallo, ik heb een vraagje . Mijn man en ik zijn al 10 jaar trouwe klant van orange. We hebben beide een orange abonnement en zitten dus samen in de orange -family en circle. Nu is het tijd om onze dochter toe te voegen. Een abonnement vonden we nog onnodig en het is een herlaadkaart geworden. Nu heb
Vraag
•
De Orange-community
2.9K
1
0
0
Hallo, ik krijg dikwijls whatsApp berichten of wordt gebeld door +22-nummers. Kan dat door orange geblokkeerd worden. Gisteren 20min. onderbroken aan het bellen, heb iphone moeten uitschakelen. kon gesprek niet weigeren. Weet iemand raad?
Vraag
•
De Orange-community
2.5K
2
0
0
Er zullen er een aantal onder ons zijn die het misschien al gemerkt hebben en andere misschien nog niet maar er is een verandering toe getreden op het antwoorden van topics. Je kan vanaf nu antwoorden op de algemene topic en je kan antwoorden op iemand zijn post. Hoe gaat dit dan in zijn werk : Als
Vraag
•
De Orange-community
2K
1
0
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers, dit is een stukje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen en of problemen oplossen i.v.m Orange. De oude babbelhoek stond behoo
Vraag
•
Nieuwe structuur
9.5K
21
0
0
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers, dit is een stukje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen en of problemen oplossen i.v.m Orange. De oude babbelhoek stond behoo
Vraag
•
De Orange-community
13.9K
6
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik wil de klantendienst eens extra in de bloemetjes zetten , ondanks de Corona hebben ze al uitstekend werk verricht. Ze verdienen ook een dikke pluim . Ben altijd al zeer goed geholpen . Daarom dank u .
Vraag
•
Tribe-badges
4.2K
2
0