Tribe Lounge

Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Apple Watch LTE

Wanneer gaat orange eindelijk de Apple Watch cellular ondersteunen? Dit werd ondertussen al geruime tijd geleden door hen gecommuniceerd maar er is duidelijk nog geen vooruitgang.

Vraag

• 

De Orange-community

3.1K

3

0

• Wachtmuziek Orange

Heeft er iemand een idee wie de uitvoerders zijn van de wachtmuziek die momenteel wordt gebruikt bij Orange. Het is een instrumentaal stuk met hobo en gitaar en ik vind het gewoon prachtig. Ik heb al aan verschillende medewerkers gevraagd op de helpdesk maar ze kunnen mij niet verder helpen. Ik hoop

Vraag

• 

De Orange-community

7.1K

4

0

• SMS frauduleux

goedenavond, ik wil uw waarschuwen als je een sms ontvangt zoals ik vandaag heb ontvangen om niet op de site te klikken en het nummer te blokkeren👍👍👍 [FOD Financien Brussel] Uw openstaande schuld met kenmerk R5B114021 is na meerdere herinneringen niet voldaan. Op 13 Maart zal de gerechtsdeurwaard

Vraag

• 

Nieuwe structuur

2.3K

2

0

• Te regelmatige uitval van het vast interne

Te regelmatige uitval van het vast intern. Ik ben nieuw hier in de Lounge en weet niet goed hoe je nu technische ondersteuning kunt krijgen van Orange. Een simpel support@orange.be bestaat precies niet.

Vraag

• 

Nieuwe structuur

3.6K

5

0

0

• Geaccepteerde oplossing

De babbelhoek van maart 2021.

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers, dit is een stukje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen en of problemen oplossen i.v.m Orange. De oude babbelhoek stond behoo

Vraag

• 

De Orange-community

32.3K

95

0

• antwoorden via Firefox

Ik gebruik al jaren de webbrowser Firefox. Nu heb ik gemerkt dat ik via deze browser niet meer kan antwoorden op berichten hier in de community. Ik krijg altijd onderstaande melding: Dan probeer ik opnieuw en ik krijg ik deze melding: Ik snap er niets van. Iemand raad?

Vraag

• 

De Orange-community

3.7K

5

0

0

• Welkom

hallo fijne dag iedereen

Vraag

• 

Nieuwe structuur

4.9K

4

0

• Problemen met bericht en via Tribe te lezen

Sinds deze week heb Ik een aantal fouten op Tribe Ik kan blijkbaar Geen enkele bericht meer lezen 😅 weet iemand wat er aan de hand is?

Vraag

• 

De Orange-community

1.8K

1

0

0

• Kende je deze al?

Helpdesk: "Uw wachtwoord is een kleine a van appel, een hoofdletter V als in Victor, het nummer 7." Klant: "Is dat een hoofdletter 7?"

Vraag

• 

Suggestie

19.9K

179

0

• Geaccepteerde oplossing

Nieuw lid

Hallo iedereen, Mijn naam is Ilona en ik ben hier nieuw en wou me even voorstellen, maar ik weet niet waar ik dat juist moest doen. Ik ken weinig van de nieuwe gsm's en wat ze kunnen. Ik heb al wel een vraagje: ik heb een gsm die gevallen was en het beeld werd zwart dus ik kon er nieks meer met doen

Vraag

• 

De Orange-community

4.6K

6

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K