Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenIk wou dit toch eens even kwijt. Hier op Tribe lees je veel negatieve berichten over de klantendienst. Daarom dat ik toch een positieve ervaring wil posten. Vanmorgen via FB Messenger een vraag/ wijziging gesteld ivm mijn abonnement. Een uurtje later was het in orde. Zat het nieuwe contract al in mi
Vraag
•
De Orange-community
4.2K
4
0
Sinds gisterenmiddag geeft onze 2.4 ghz WiFi constant problemen. Vanmorgen bij het opstaan was het weer van hetzelfde, de 2.4 ghz werkt niet, terwijl de 5 ghz frequentie probleemloos werkt. De modem (Siligence) werd al verschillende malen gereset, dit werkt dan terug even normaal om na een bepaalde
Vraag
•
De Orange-community
3.7K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hey, Ik heb een aio printer via netwerk en zou van hieruit willen (moeten) scannen naar een e-mail. ik heb hiervoor een uitgaande mailserver van Orange nodig. heeft iemand hier een oplossing voor??? Alvast bedankt
Vraag
•
Nieuwe structuur
7.7K
3
0
0
Hoi, We willen graag fiber van Orange nemen maar er is nog wat missende info: - welk modem wordt hiervoor meegeleverd en is het mogelijk om actief management te doen zoals bvb. portforwarding aangezien we over ip van nas naar nas willen gaan backuppen? - krijg je een vast ip-adres toegewezen bij fib
Vraag
•
De Orange-community
2.3K
1
0
0
Zijn er gebruikers die mij willen toevoegen aan family zodat ik die badge krijg? Wie mij add,add ik ook. Mijn code is 121286647642 Groetjes.
Vraag
•
Suggestie
3.5K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb een love abonnement van 91€ zit daar de huur van de decoder in ?
Vraag
•
De Orange-community
3.1K
3
0
Ugh allemaal, Manitou stelt je voor onze laatste Super User : @Gregory ! We bedanken onze Super Users voor hun voorbeeldig gedrag en hun bijdrage aan de Community. Hierbij dus een groot dank aan @Gregory , @patrick2 , @Cdt24801 , @Josette , @bulrog ! Nu, de interview van @Gregory ! - Wat vind je leu
Vraag
•
De Orange-community
2.3K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Ben benieuwd wat ik hier allemaal kan bij leren. 😁
Vraag
•
Nieuwe structuur
3.9K
3
0
Beste 4weken geleden kreeg ik te horen dat ik mocht verhuizen, ik ben vanaf toen direct beginnen rondkijken voor internet voor thuis en ik kwam bij Orange het goedkoopst uit. Heb hierover gebeld gehad met de klantendienst, alles was in orde en ze hadden mij de 21ste januari ingeboekt om internet te
Vraag
•
De Orange-community
2K
1
0
0