Tribe Lounge

Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Oproep aan de gemeenschap: wat vinden jullie van onze FAQ's?

Hallo iedereen! We zijn momenteel bezig met het bijwerken van de meest gestelde vragen (FAQ) en we zijn benieuwd naar jouw mening om je nog beter te kunnen helpen! We hebben de informatie in de rubriek "je rekeningen" al bekeken, maar wat denk jij? Beantwoorden wij al je vragen over je facturen en b

Vraag

• 

Suggestie

1.7K

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

De babbelhoek voor de maand mei.

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers, dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange. De babbelhoek is netj

Vraag

• 

De Orange-community

17.7K

78

0

• Ook Telenet slaat prijzen op vanaf 19 juni

Telenet-abonnementen worden vanaf juni 4,7 procent duurder: "Gevolg van de hoge inflatie" | VRT NWS: nieuws Nieuwe prijzen hier Nieuwe Prijzen (telenet.be)

Vraag

• 

De Orange-community

4.6K

4

0

De babbelhoek voor de maand april.

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers, dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange. De babbelhoek is netj

Vraag

• 

Nieuwe structuur

15.3K

61

0

Orange club

Weet iemand hoe je lid kan worden van de orange club?

Vraag

• 

Tribe-badges

2.4K

4

0

0

Tevreden klant

Hey iedereen. Ik ben hier nieuw, ik ben Natasja uit Antwerpen en al 16 j klant bij orange. Altijd heel tevreden geweest.

Vraag

• 

Nieuwe structuur

2.4K

3

0

De babbelhoek voor de maand maart.

Vraag

• 

De Orange-community

14.8K

68

0

Data Lover Badge

Kan je ergens zien hoeveel GB je al verbruikt hebt? Alvast bedankt!

Vraag

• 

Tribe-badges

1.7K

2

0

0

• Tribe ontdekken

Hey! ik ben nieuw op tribe, dus waarschijnlijk zal ik in het begin niet zo’n relevante dingen posten. Omdat ik niet zo goed weet wat tribe is en hoe het in z’n werk gaat. als iemand mij wegwijs kan maken… GRAAG! groetjes

Vraag

• 

De Orange-community

1.5K

1

0

0

• Onderwerp(en) tips & tricks

De meeste weten dat op de Tribe een aparte pagina , rubriek , te vinden is de Tips & Tricks. Nu maken we daar topics in die betrekking hebben op vragen die hier gesteld zijn maar ook basis van eigen ervaringen of via bepaalde onderwerpen die we denken dat zeker belangrijk zijn. Maar op eigen ervarin

Vraag

• 

Suggestie

1.6K

2

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K