Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers, dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange. De babbelhoek is netj
Vraag
•
De Orange-community
36.3K
94
0
Hallo iedereen, Een klein jaar, zo lang is het geleden dat ik dit forum bezocht heb. Het is een moeilijk en zwaar jaar geweest. Maar ja, was het dat niet voor iedereen? Ik merk op dat het forum veranderd is. Wel in de positieve zin, uiteraard. Toch is het even wennen, maar het zal niet lang duren ee
Vraag
•
De Orange-community
2.5K
9
0
Dit las ik vandaag in de krant: https://www.hln.be/buitenland/christel-heydemann-gaat-als-eerste-vrouw-orange-leiden~a111be0e/ Kort samengevat: Orange (het moederbedrijf in Frankrijk) krijgt binnenkort een nieuwe CEO aan de top. Voor de eerste maal in de geschiedenis een vrouw. Niets om wakker van t
Vraag
•
De Orange-community
1.4K
3
0
Ugh aan iedereen, Het hele Tribe team wenst u een geweldig nieuw jaar en bedankt u voor uw deelname! We hebben al zoveel bereikt! Laten we verder gaan. Laten we 2022 met iets nieuws beginnen! Ze zijn al een hele tijd achter de schermen met ons bezig! Nu is het tijd om ze officieel voor te stellen! D
Vraag
•
De Orange-community
2.6K
3
0
@patrick2 Dit is mijn probleem heb al van alles geprobeerd mijn hangslot gaat niet meer open . sinds ik mijn voornaam veranderd heb en een andere e-mail kan ik niets meer doen . In de winkel van Apple waar ze de toestellen verkopen konden ze het niet repareren . Dus zit ik met de gebakken 🍐 Heb noc
Vraag
•
Suggestie
3.4K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers, dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange. De babbelhoek is netj
Vraag
•
Nieuwe structuur
16.2K
66
0
Hey, ik weet dat orange cloud niet meer bestaat, maar toch krijg ik nog steeds meldingen? Ook heb ik nooit een deftige eind datum gekregen tot wanneer ik de tijd zou hebben om alles over te zetten, waardoor ik alles kwijt ben. Is er ergens een kleine mogelijkheid om hier toch nog aan te geraken ?😨
Vraag
•
Nieuwe structuur
1.6K
3
0
0
Aan de helpers : De feesten zien er een beetje anders uit ... maar ik wil jullie toch een fijne Kerst en een geweldig Nieuwjaar wensen ! Vriendelike groetekes en bedankt voor jullie hulp 😊
Vraag
•
Suggestie
1.4K
3
0
In het Nieuwsblad verscheen vandaag een artikel dat nog maar eens een droeve waarheid aan de kaak stelt: ons Belgenlandje hoort bij de allerduurste landen voor internet, digitale TV en telefonie. Enkele zinnen als samenvatting: De nieuwe prijsvergelijking van het Belgisch Instituut voor Postdiensten
Vraag
•
Suggestie
1.3K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Vraag
•
De Orange-community
9K
33
0