Tribe Lounge

Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • GSM Leveringen !!

Op regelmatige basis komen er hier topics voorbij waarin wordt aangegeven dat zijn of haar gsm toestel nog niet geleverd is bij een online bestelling. Het is natuurlijk heel vervelend als je iets besteld en betaald en dat je toestel na een x aantal tijd nog niet geleverd is. Maar het zijn nu net dit

Vraag

• 

De Orange-community

1.4K

1

0

• Goedgekeurde oplossingen naar boven !

Ugh allemaal! We hebben een nieuwe release op het forum gelanceerd die de geaccepteerde oplossingen in het licht zetten! Wanneer je een antwoord op je vraag plaatst als "Geaccepteerde oplossing", gaat het rechtstreeks naar de bovenkant van de discussiethread! Niet slecht voor degenen die een snelle

Vraag

• 

De Orange-community

1.2K

1

0

• Website chaos...

Of het mogelijk is dat topics op dit forum chronologisch worden gerangschikt, dus volgens datum van nieuwe bijdrage? Of is dit een foute instelling bij mij hier? Voorbeeld. Internet & tv - packs. Eerste topic, dan is laatste bericht van 12/10, het tweede topic laatste bericht van 27/11... Maakt het

Vraag

• 

Suggestie

1.8K

4

0

0

• Geaccepteerde oplossing

De babbelhoek van de maand december

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers, dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange. De oude babbelhoek st

Vraag

• 

De Orange-community

13.2K

34

0

• Pro of contra

Wie is er hier WEL of NIET tevreden over zijn huidige Orange abonnement? Graag beetje uitleg bij... Dit is voor mij persoonlijk een interessante vraag. Voor degene die reageren alvast bedankt om te antwoorden en u ongezuiverde mening mee te delen.

Vraag

• 

Suggestie

87

1

0

0

• Orange waardeert Waalse kabelaar VOO op 1,8 miljard

De telecomgroep Orange komt als winnaar uit de race voor de overname van een meerderheidsbelang in VOO. Telenet bijt in het zand. Orange mikt op 75 procent min één aandeel in de Waalse kabelaar. Het bod van de Fransen waardeert VOO op 1,8 miljard euro, vernam De Tijd. link: https://www.tijd.be/onder

Vraag

• 

Nieuwe structuur

825

0

0

0

• Chromecast

Op de tv app komt altijd op JE HEB HET MAXIMUM SUGGESTIES GEBRUIKT VOOR DEZE ZENDER wat kan ik daar aan doen

Vraag

• 

Suggestie

2.1K

1

0

0

Hoe kan je eenvoudig naar tribe gaan?

Goedemorgen Waarschijnlijk is dit al eens gepost maar vind het niet direct terug en ik ben hier nieuw. ik heb nu een link naar mijn startpagina gezet om hier snel op tribe te komen, maar is er een andere mogelijkheid? Ik vind het niet via de my orange app. Alvast bedankt voor de hulp! Fabienne

Vraag

• 

Nieuwe structuur

1.9K

3

0

De babbelhoek van de maand november.

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers, dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange. De oude babbelhoek st

Vraag

• 

De Orange-community

34.9K

69

0

• Beetje Kafka?

Ik ben onlangs overgestapt van Telenet naar Orange. Daarbij heb ik mijn Easyswitch ID en Telenet klantnummer opgegeven. Gisteren kreeg ik voor de derde keer een SMS van Orange met de melding dat er een vraag is over mijn dossier 55662584 en de vraag om in te bellen met een code. Ook deze keer vroeg

Vraag

• 

Suggestie

2.1K

4

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten