Tribe Lounge

Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Gelukkig 2021

Hoi allemaal, ik wil jullie allemaal een gezond en veilig 2021 wensen. Drie dikke kussen van mij Groetjes Vera

Vraag

• 

De Orange-community

2.4K

1

0

• Beste wensen voor 2021

Ik wens iedereen een gezond 2021 toe Hoppelijk wordt het een jaar vol vreugde

Vraag

• 

De Orange-community

3.3K

3

0

• Orange 2021

Deze topic is just 4 fun. Ik vroeg me af wat jullie (als klant of toekomstige klant) verwachten van Orange in 2021. Dit kan gaan over Mobiele opties of over de love pack of over andere abonnementen. Ga je gang en laat je maar eens goed gaan 😛 . Ik zal de bij deze het startschot geven: Nieuwere en b

Vraag

• 

De Orange-community

4.4K

3

0

• Beste wensen voor 2021 !!

Ugh allemaal! Totem en zijn team wensen je alvast hun beste wensen !! Moge volgend jaar vol succes zijn, zo kunnen we samen in uitstekende vorm terug komen op Tribe !! Onthoud dat de geesten over je waken! Totem

Vraag

• 

De Orange-community

4K

4

0

• Ontdek onze Super Users ! Deel 2

Ugh allemaal! Ik heb je onlangs ons Super Users-programma en het eerste lid ervan: @ patrick2 voorgesteld. We gaan voort met @Josette ! - Wat vind je leuk op Tribe? Leuk wat is leuk hé. Het is op dit moment beter ingedeeld dan in het begin ervan. Mocht nog iets overzichtelijker zijn voor de nieuweli

Vraag

• 

Nieuwe structuur

1.5K

0

0

• WhatsApp contact

Ik zou een voorstel willen indienen om een helpdesk met WhatsApp op te starten. Dit is ten eerste heel handig. Heel veel mensen gebruiken het. Je kan eventuele problemen ook aan de hand van een foto duidelijker maken. Dit wordt al veel gedaan bij Nederlandse winkels en andere instellingen. Hier in B

Vraag

• 

Suggestie

8.8K

5

0

• Huhu

Wünsche euch allen frohe Weihnachten🥂🥂

Vraag

• 

De Orange-community

3.3K