Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenUgh allemaal, Vandaag zetten we @bulrog in de spotlight ! Ontdek hieronder wat hij allemaal te vertellen heeft ! Vergeet zeker niet om een bezoekje te brengen aan onze andere Super Users @Josette , @Gregory , @Cdt24801 , @patrick2 ! Wat vind je leuk aan Tribe? Het contact met anderen, klanten helpen
Vraag
•
De Orange-community
2.6K
2
0
Hoe link ik Tribe met orange app, krijg mijn badges daar niet binnen, zelfde nummer en email gebruikt..
Vraag
•
Suggestie
2.6K
2
0
0
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers, dit is een stukje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen en of problemen oplossen i.v.m Orange. De oude babbelhoek stond behoo
Vraag
•
De Orange-community
24.8K
1
0
Hoi. Sinds gisteren kan ik mijn mobiele data niet herladen. Ik heb op de pagina gezien dat er een crash was. Maar ik krijg nergens antwoord op mijn vraag: Ik had de Giga Flash Boost aangekocht. Er ging €2 van mijn belwaarde maar toen crashte de Orange Wifi dus. Crash duurt langer dan 24u, dus is die
Vraag
•
De Orange-community
2.5K
1
0
0
Ik wil de wachttijd bij de voicemail verlengen naar 30 seconden, maar dit lukt niet. Na ingeven van **61*5555*30# krijg ik volgende boodschap " verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code" Kan me iemand helpen AUB
Vraag
•
De Orange-community
5.8K
1
0
0
Ugh allemaal, Vandaag stellen we onze Super User Sjamaan @Cdt24801 voor ! Ontdek hier wat hij allemaal denkt over Tribe. 1. Wat vind je leuk op Tribe ? De verscheidenheid aan inzichten en vragen. Er is van alles wat en de meningen lopen wel eens uiteen. Klanten (en wie weet zelfs niet-klanten) komen
Vraag
•
De Orange-community
1.6K
1
0
Is er een email adres waar ik iemand van Orange kan bereiken? Ik probeerde al 30 keer te bellen naar Mechelen en naar een winkel, maar daar is niemand bereikbaar, de klantenservice laat echt wel de wensen over!
Vraag
•
De Orange-community
3.5K
1
0
0
Heeft er nog iemand onbeschofte medewerker aan de lijn gehad bij klantendienst? Belde om een wijziging in mijn abonnement te doen en hij had daar precies geen goesting voor want kreeg als antwoord dat ik dat zelf moest doen via de Orange app. Had dan nog een andere vraag die te lang was voor hem. Wa
Vraag
•
De Orange-community
5K
2
0
0