Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenVraag
•
De Orange-community
3K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Ik gebruik zelden mijn smartphone. Gisteren bericht gekregen en kreeg Engels bericht. Ik vermoed dat er geen antwoordapparaat ingesproken werd. Maar vind nergens hoe ik dit bericht kan inspreken. Ook hier vind ik daar geen antwoord op. Dus hoe spreek ik een bericht in om later terug te bellen?
Vraag
•
Nieuwe structuur
2.4K
1
0
0
Hallo iedereen ik ben nieuw hier op Tribe dus ik vraag me af is dit een plek waar je vragen stelt en hopen dat iemand erop antwoord? Zo ja is zijn er andere dingens dat je hier kan doen
Vraag
•
Suggestie
2.1K
2
0
0
Aan al de helpers ... bedankt voor jullie inzet ! Ik wens jullie een beter 2021 dan 2020 ...
Vraag
•
De Orange-community
3.5K
3
0
Aan iedereen nog eens een kleine opfrissing in verband met persoonlijke informatie op het forum. Heb hier al eens een topic over gemaakt en wil daar graag nog eens aandacht aan schenken. Het valt mij namelijk op dat er toch nog links en rechts persoonlijke informatie tevoorschijn komt en dat is niet
Vraag
•
De Orange-community
3.5K
1
0
Aan al de helpers ... bedankt voor jullie inzet ! Ik wens jullie een beter 2021 dan 2020 ...
Vraag
•
De Orange-community
1.1K
0
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo iedereen wat moet je hier allemaal doen
Vraag
•
Nieuwe structuur
4.4K
3
0
Hallo iedereen, ik ben nieuw hier op Tribe, ook al ben ik al 14jaar klant🤭 Wat ik mij vooral afvraag is: waarom worden trouwe klanten niet beloond? Als ik verander van provider krijg ik vanalles aangeboden voor de symbolische euro, maar als je trouwe klant bent, krijg je niks. Alvast bedankt voor j
Vraag
•
Nieuwe structuur
5.2K
6
0