Tribe Lounge

Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Hier kunnen jullie de wensen voor 2021 plaatsen.

Voor allen die hier komen meelezen, schrijven of ideeën hebben alsook voor de moderators en SuperUsers ...

Vraag

• 

Suggestie

6.1K

3

0

• Nieuw Hier & Beste Wensen 🥂🍾

Hoi Ik ben nieuw hier maar ken wel wat van de diensten af en soms ook eventueel info om bepaalde problemen op te lossen hoe het allemaal werkt moet ik nog wel eens uit pluizen 😅 staan alvast veel interessante tips op alvast hier voor al super bedankt ! En ook alvast voor iedereen hier Prettige Kers

Vraag

• 

Tribe-badges

4.3K

5

0

• Ik heb al 4 dagen geen internet en kan niemand bereiken van orange...

Al 4 dagen geen internet... Heb al de stekker paar keer uitgetrokken maar helpt niet. Ik probeer ook al 3 dagen te bellen naar orange, orange shops ik de buurt maar krijg nergens iemand aan de lijn. iemand nog ideeën?

Vraag

• 

Suggestie

4.1K

2

0

0

• Email

Ik wil iets doormailrn naar orange maar ik vind geen emailadres@

Vraag

• 

Suggestie

3.4K

1

0

0

• Payconiq by Bancontact werkt niet over Orange wifi

Hallo Heeft nog iemand zelfde probleem? De Payconiq by Bancontact app blijft hangen op startscherm als ik thuis op wifi zit. Zowel bij mezelf als bij m'n partner. Als ik omschakelen naar proximus of mobile vikings 4g werkt de app wel. Op telenet wifi werkt de app ook. Enkel niet op Orange wifi... Ie

Vraag

• 

Nieuwe structuur

4K

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Herlaadkaart zonder data

Hey bestaat een herlaadkaart zonder data?het is voor een alarm.

Vraag

• 

Nieuwe structuur

2K

1

0

0

• Online play op Nintendo Switch

Sinds kort zijn wij klant bij Orange en tot nu hebben we nog geen klachten gehad. Ik speel animal crossing op de Switch, en ik wou gisteren online play opstarten maar ik kreeg telkens de foutmelding dat er geen connectie kon gemaakt worden met andere consoles. Na wat opzoekingswerk kwam ik uit op he

Vraag

• 

Suggestie

4K

2

0

0

• Ontdek onze Super Users !

Ugh allemaal! Je weet het misschien niet, maar we hebben Super Users! Ze zijn de meest toegewijde leden, ze hebben ook de meest kwalitatieve bijdrage op het forum. Daarom zijn ze voorbeelden om te volgen en een geweldige informatiebron over de diensten van Orange 🙂 Je kan dus @patrick2, @bulrog, @G

Vraag

• 

Nieuwe structuur

3K

2

0

• Tribe

Hallo, ben nieuw hier. Had gelezen van Orange app dat je een forum had hier. Dus hallo👌🏽

Vraag

• 

Tribe-badges

3.3K

2

0

• Fiber + TV

Beste, Sinds enkele maanden ben ik aangesloten op het Fluvius Fiber netwerk. ( Poperinge ) Ik overweeg dan ook om mijn huidig internetabonnement, bij concurrent Telenet, te veranderen in een Orange Home Fiber abonnement. Echter zie ik geen mogelijkheid om dit te combineren met Orange TV. Wie heeft e

Vraag

• 

De Orange-community

1.9K

1

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten