Tribe Lounge

Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Cadeau

Het boek van Pascale Naessens werd niet opgestuurd.. Er ging iets mis met het ingeven van de code.. en toen ik deze opnieuw wilde ingeven, kwam erop dat deze al gebruikt werd.. kan je dit alsnog krijgen? Zou fijn zijn 😉

Vraag

• 

Suggestie

5K

2

0

• Kennismaking!

Hallo, ik ben nieuw hier. Ik hoop hier heel wat tips en tricks te ontdekken om nog meer uit mijn abonnement te halen. 🙂 Groetjes!

Vraag

• 

De Orange-community

3.9K

3

0

• welkomdank

Hoi fijn om hier te zijn Grz... stay safe!!

Vraag

• 

Tribe-badges

4.4K

4

0

• Geaccepteerde oplossing

recharge

is there any method for rechrge sim in italy ... like a short code.i have online payment pin number.from one of the recharge site.they send recharge instruction *103*pin# but that is not working.rechrge site name ding.com.

Vraag

• 

Nieuwe structuur

3.6K

1

0

0

• Overstap naar Orange

Hallo, Ik maakte onlangs de overstap van Proximus naar Orange, met overname van mijn oud nummer. Gisterenmorgen kreeg ik telefoon van Orange om mijn nr te bevestigen (ik had een pre paid kaart). Alles was in orde en ik kreeg de boodschap dat mijn simkaart van proximus zonder bereik zou vallen, en da

Vraag

• 

De Orange-community

3.6K

3

0

• Topic opstarten

Vele mensen vele vragen maar ook vele berichten. Maar soms zijn er ook berichten die niet in de juiste topic staan of waar enkel een titel van instaat. Daarom toch even een verduidelijking als men een bericht maakt op de Tribe zodat de vraagsteller sneller geholpen is. * Probeer je vraag of probleem

Vraag

• 

De Orange-community

2.4K

1

0

• Herladen met kaart

Na het ingeven van de cijfercode moet je op hekje en daarna op verzenden of op beltoets drukken . Welke van de twee moet ik nu gebruiken of is dat hetzelfde ? Groetjes Edward

Vraag

• 

De Orange-community

5.7K

4

0

• Programma tv gids

Ik heb eigenlijk een vervelende voorval. Ik wou een programma opnemen een film omdat ze te Laat uitgezonden word en wil de volgende dag kijken en wat blijf is maar een 30 min opgenomen is .En de film duurt 1.30u .Hoe komt da

Vraag

• 

Suggestie

2.8K

1

0

0

• Publiek apn op flybox

Is het nu mogelijk om de apn te veranderen zodat je een Nat type A,B,C of 1,2 hebt? Deze vraag is al gesteld, maar de antwoorden zijn vaag en begint frustrerend te worden. Ik zie da je orange moet contacteren zodat ze mijn apn publiek kunnen maken en dat heb ik gedaan. Als antwoord krijg ik dat jull

Vraag

• 

De Orange-community

5.1K

1

0

0

• Advies : Herroepingsrecht ?

Beste, op 04/05 heb ik een abonnementsaanpassing + nieuw toestel besteld. Tot op heden heb ik nog geen trackingcode of enige email gekregen hieromtrent. Reeds meermaals naar 5000 gebeld, die op hun beurt de bestelling met prior gingen behandelen. Echter heb ik nog steeds niets ontvangen. Ik heb alle

Vraag

• 

De Orange-community

4.2K

2

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K