Tribe Lounge

Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Draadloos internet

Heedt er nog iemand problemen met 4G?

Vraag

• 

Suggestie

2.7K

3

0

• Geaccepteerde oplossing

Eleven Sports

Zoals iedereen weet zit in Love Eleven Sports inbegrepen, nu heb ik een vraag kan je op één of andere manier inloggen op Eleven Sports via (account) orange? Alvast bedankt voor de antwoorden! Robbe

Vraag

• 

De Orange-community

6.2K

2

0

0

• Factuur

Is het ook mogelijk om uw factuur thuis toegestuurd te krijgen? Ik vind deze optie nergens terug.

Vraag

• 

Nieuwe structuur

4K

1

0

0

• Nieuw op tribe

Hallo ik ben nieuw op Tribe !

Vraag

• 

De Orange-community

3.4K

4

0

• Nieuw op Tribe

Ben nieuw op Tribe en na eerste kennismaking blij dat er zo een forum bestaat voor klanten. Ben zelf al jaren klant, zowel voor GSM abonnementen als Internet en digitale TV. Kijk er naar uit om op dit forum ook mijn bijdrage te plaatsen voor oplossingen, hints en tips. Groeten, Joach

Vraag

• 

De Orange-community

3.7K

4

0

• Nieuw Triber

Hallo allemaal ben nieuw hier

Vraag

• 

De Orange-community

2.6K

3

0

• Vervelen

Hey hoi wat doeb jullie allemaal zo deze dagen ? Ik verveel me toch wel een beetje hoor na al die tijd in quarantaine, hopelijk is alles snel gedaan en kan iedereen weer normaal leven!

Vraag

• 

De Orange-community

9.8K

6

0

Nieuw en al een kleine vraag

Sedert vandaag ben ik nieuw hier. Het is nog wat wennen. Heb wel een klein vraagje, gisteren heb ik aangegeven mijn facturen te laten betalen door middel van domiciliëring en nu deze tribe, maar ik zie deze niet bij mijn badges staan. Enig idee hoe dit komt?

Vraag

• 

Tribe-badges

2.9K

2

0

Storing

Is er nog iemand in regio West-Vlaanderen die geen wifi heeft? Ik heb al even geen wifi en mobiel netwerk meer. Gelukkig kan ik terecht bij familie om dit te checken Hopelijk is dit probleem snel opgelost!

Vraag

• 

De Orange-community

8.4K

5

0

0

• werking orange

al sinds 28 mei ben ik aan het bellen met orange . ( klantendienst stuurt u door of legt gewoon telefoon in . hoofdkantoor wordt niet gewerkt blijkbaar , al een 1u30 dat de lijnen bezet zijn en je moet wachten ) gsm besteld, en betaald op 26 mei , levering binnen 48 uur ..... we zijn 11/6 en nog ste

Vraag

• 

De Orange-community

4.5K

3

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten