Tribe Lounge

Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

mijn wegje vinden;

Hey mede tribers, Ik zit nu toch wel al even zo'n bijna een8maanden toch, al in deze Orange tribe community groep, Heb al veel bijgeleerd, veel dankzei onze mede triber, maar ook door te experimenteren en gewoonweg te doen. Zoàls vandaag; heb ik door a.d.h.v. iemand te willen helpen die met een vra

Vraag

• 

De Orange-community

2.4K

1

0

Test

Test

Vraag

• 

Tribe-badges

2K

3

0

• Privé nummer als Tribe-login gebruiken

@0493753865 Als dit je persoonlijke nummer is zou ik deze heel snel verwijderen en een ander account aan maken. Ik ben het eens met @Gregory Dit is een openbaar forum en nu ziet iedereen in het openbaar je gegevens.

Vraag

• 

De Orange-community

2K

1

0

• 4G/bellen/sms'en

Wij hebben al gans de morgen geen bereik, enkel wifi van orange. Nog mensen dit probleem?

Vraag

• 

Suggestie

5.2K

3

0

• Bestelling online

beste ik wacht al 2 bijna 3 dagen me nieuwe smartphone en nog altijd niks gehad ik heb me nieuwe smartphone online besteld en alles is betaald groetjes

Vraag

• 

De Orange-community

2.4K

2

0

0

• Orange TV

De verbinding tussen Wi-Fi en tv valt soms weg en is moeilijk terug te herstellen. Hierdoor vallen opnames weg wat enorm frustrerend is. Dit is niet de eerste keer. Ik werk al met een Wi-Fi extender die vlak naast de tv zit. Ook dit helpt niet. Oplossingen hiervoor?

Vraag

• 

De Orange-community

4.7K

2

0

Orange cloud verdwijnt.

Deze morgen via messenger contact gehad met orange ivm het verdwijnen van de cloud. Ik stuur hier het antwoord voor diegene die nog niet op de hoogte zijn. Groetjes. “De Orange Cloud verdwijnt helaas voor al onze abonnees. Van zodra je hier de definitieve bevestiging van krijgt blijven al je bestand

Vraag

• 

De Orange-community

10.7K

3

0

• Géén sms met verificatiecode van Tinder

Ik gebruikte al even de gratis versie van Tinder. Op woensdag 08-04-2020 besloot ik om Tinder Gold voor 12 maanden (t.e.m. 08-04-2021) aan te schaffen via MasterCard (€137,58). Diezelfde dag heb ik in de Tinder app m'n abonnement opgezegd zodat er op 08-04-2021 niet automatisch verlengd wordt. Een p

Vraag

• 

De Orange-community

12.1K

1

0

Toch nog eens een vraag over de badge

Ik heb al heel wat gelezen en opgezocht, maar kan iemand een concreet antwoord geven... Ik ben nu aspirant verkenner. Als ik alle stappen doorloop... gewaardeerde, ervaren, veteraan, leidende... ben ik de volgende rang. Betekent dat dan ook dat ik in de app de badge van genezer bereikt heb? Of begri

Vraag

• 

Tribe-badges

8.1K

2

0

• #BlijfThuisJeDingDoen

Aan allen: Ugh! We gaan momenteel een moeilijke tijd door! We blijven allemaal in onze wigwam, waardoor beweging tot een strikt minimum wordt herleid. En ook in deze tijden blijft onze Orange Tribe iedereen ondersteunen! Onze teams hebben voor jullie namelijk een heleboel artikels verzameld met tips

Vraag

• 

De Orange-community

1.2K

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K