Tribe Lounge

Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

@Josette hele goedemorgen deze morgen. We gaan beginnen met hetzelfde topic maar dan op een nieuwe pagina. Denk dat het je probleem wel kan oplossen op deze manier. Dus vanaf nu kan je hier verder posten en dan geldt tevens voor iedereen. Laten we zien dat er meerdere Tribers willen en kunnen aanslu

Vraag

• 

De Orange-community

134.6K

6

0

• Hoe een klacht indienen?

Ik zou graag een klacht willen indienen omdat ik nog steeds niet terug betaald ben door Orange. Ik heb bijna 2 maanden geleden een gsm aangekocht via Orange nu was ik op dat moment geen 3 maanden klant dus had ik blijkbaar geen recht op een gsm. Ik heb wel de €199 euro betaald voor de gsm maar ik he

Vraag

• 

De Orange-community

8.3K

2

0

• De vragen enquete

Zoals misschien al vele gemerkt hebben is er na de verandering van de Tribe een kleine Enquete. Deze stelt je in staat om een aantal vragen te beantwoorden over Orange en de Tribe. Dus waarom je een bezoek bracht hier en of je een product online of in de shop zou kopen. Voor vele kan die Enquete een

Vraag

• 

Nieuwe structuur

3.5K

2

0

• Visual Voicemail

Hallo iedereen! Ik ben nieuw hier op de tribe. Ik had even een vraagje i.v.m. visual voicemail. Iemand die hier ervaring mee heeft? Alvast bedankt! Groetjes 😃

Vraag

• 

Tribe-badges

4.5K

3

0

• Een klein woordje naar de nieuwkomers

Vandaag de dag zijn er weer vele nieuwkomers bij gekomen. Zoals vele proberen we hier allemaal onze weg te vinden. Daarbij kan je al gebruik maken van de zoekbalk boven aan de pagina die je al een heel eind op weg kan helpen. Maar je kan ook altijd je vraag stellen hier en die vraag hoeft niet speci

Vraag

• 

De Orange-community

5.4K

3

0

• Geaccepteerde oplossing

Hoe krijg ik meer pluimen?

Simpel, post een hart emoji als antwoord op dit topic en like al de andere antwoorden. ❤️ Spread the love ❤️

Vraag

• 

Nieuwe structuur

4.7K

6

0

• Adres wijziging

Ik heb mijn thuisadres waar ik klant ben, maar heb een tijdje geleden een gsm gekocht en die op een ander adres laten bezorgen, omdat ik niet thuis zou zijn wanneer deze geleverd zou worden. Sinds dien staat dit adres op mijn facturen (krijg mijn facturen wel per mail, maar toch..?!) en wil dit vera

Vraag

• 

De Orange-community

2.5K

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Inloggegevens tribe

Ik ben al maanden lid van de tribe, maar kon me niet meer aanmelden omdat ik mijn wachtwoord niet meer wist..vroeg dus (meerdere x) nieuwe aan via mail, maar heb nooit een mail gehad.. na een telefoontje naar Orange gisteren gingen ze mijn abonnement resetten ofzo en moest ik na 15 min mijn gsm opni

Vraag

• 

De Orange-community

4.3K

1

0

• Datasim gekoppeld aan simabonnement(en)

Kan jullie datasim gekoppeld worden aan 2 gsm abonnementen om de data te bundelen? Of is dat steeds 1 op 1. Dus 1 datasim per abonnement, of 1 datasim voor 2 abonnementen. Waarom deze vraag. Wel, bij orange is de mobiele data opgetrokken naar 30GB. Dus als wij 2 abonnementen nemen, gekoppeld aan 1 d

Vraag

• 

Suggestie

7.2K

2

0

0

• badges

Werken de badges met verschillende niveau's?

Vraag

• 

Tribe-badges

4.5K

3

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K