Tribe Lounge

Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • In tijden van Corona....

De gevolgen van de corona-crisis: De aardappelboer zit in de puree. De tandarts trekt het niet meer. De elektricien kan de spanning niet meer aan. De piloot zit aan de grond. De exporteur voert niets meer uit. De kweker zit op zwart zaad. De kappers zitten met de handen in het haar. De kroegbaas is

Vraag

• 

Suggestie

4.7K

7

0

• 1207 Privacy

Beste, Ik heb 1207 gevraagd mijn gegevens te verwijderen en niet meer te delen. Dit zou nu in orde moeten zijn MAAR, ik kreeg ook zonet het bericht van 1207 dat: conform de wettelijke bepalingen moet elke telecomoperator instaan voor het beheer van de abonneegegevens van zijn eigen klanten; ook het

Vraag

• 

De Orange-community

4.1K

2

0

• De Orange OTY Badges - hoe zien die eruit?

Wel dat kun je hieronder mooi zien. Het is een gestileerde indiaanse hoofdband (hoe kan het ook anders binnen dit thema ...) met daaraan één, twee, drie of vier pluimen, naargelang de rang. Er komt er telkens je bevordert ééntje bij in een andere kleur: Paars voor scoutOranje voor verkennerGroen voo

Vraag

• 

Tribe-badges

4K

2

0

• Geaccepteerde oplossing

Coyotes

Heb coyotes in mijn abonnement. Weet er iemand of je dat kunt aanpassen naar Nederlands taal, als ik meldingen krijg met coyotes is dat Engels. Mvg

Vraag

• 

Nieuwe structuur

6.5K

1

0

0

• Badges

Hoe verdien je tribe badges

Vraag

• 

Tribe-badges

3.3K

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Blij met Orange

Ik vind dat Orange mij bij alle nodige informatie heeft geholpen en dat is top

Vraag

• 

De Orange-community

3.2K

2

0

• Badges : Hoe rap badges verkrijgen?

Hoi, sinds vandaag ben ik ook lid geworden van de Orange Tribe Community. Hoe vaak moet je reageren en liken als je een badge wil verdienen? Of staat daar geen getal op? Ben wat nieuwsgierig. MVG

Vraag

• 

Tribe-badges

1.8K

1

0

0

• Badges

Ben zo blij dat je badges kunt winnen

Vraag

• 

De Orange-community