Tribe Lounge

Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Hallo ik ben nieuw hier

Hallo ik ben nieuw hier

Vraag

• 

De Orange-community

4.7K

6

0

Hoe Tribe genezer rang berijken?

Hoeveel keer moet je posten alvorens je de tribe genezer badge vast hebt?

Vraag

• 

Tribe-badges

5.3K

5

0

Fijne avond gewenst!

Fijne avond iedereen

Vraag

• 

De Orange-community

4.8K

4

0

• Geen internet

Van de morgen opgestaan en de 2 blauwe lichtjes van de modem staan te flikkeren , waardoor ik geen internet heb.Ik heb alles al geprobeerd maar niks werkt . Is er ergens een storing ?

Vraag

• 

De Orange-community

4K

3

0

• Badge

Hoera na lange tijd is mijn app geüpdate en ja hoor tribe scout en tribe scout verkenner staat er op... nu nog die van visual voicemail en weer een doel bereikt ;-).... keep safe everyone en nog veel tribe plezier

Vraag

• 

Tribe-badges

3.3K

3

0

• Bestelling Iphone 11 met abonnement niet geleverd

Hallo, Ik heb op 30 april 2020 de Iphone 11 met abonnement besteld en betaald via Orange. De levertijd voor de simkaart zou 2 werkdagen bedragen. Nadien, na activatie, zou de iphone opgestuurd worden. Ik heb op heden nog geen enkel bericht gekregen van Orange, enkel een bevestigingse-mail van mijn b

Vraag

• 

De Orange-community

6.1K

4

0

• Gesloten

Shops zijn open

Shops zijn terug open

Vraag

• 

De Orange-community

3.2K

2

0

• Shops zijn open !

Ugh beste Tribers ! De shops zijn opnieuw open ! Hygiënische maatregelen en social distancing zijn sowieso van toepassing in deze moeilijke tijden. Bezoek gerust een van onze shops om commercieel advies te krijgen, onze medewerkers kunnen je toestellen ook naar de herstellingsdienst sturen indien no

Vraag

• 

Nieuwe structuur

3.5K

2

0

• Tribers toch even bedanken

Handige weetjes weer eens. Heb vandaag al mogen kennis maken met Tappatalk, nu met de ItsMe app dat dus blijkbaar samenwerkt met orange. Vandaag staat de dag van kennis opdoen in het hoog in het vaandel voor mij blijkt. 🙂 Allen hartelijk dank voor alke info. Mvg, Kelly

Vraag

• 

De Orange-community

3.8K

2

0

ontvangstbevestiging sms

Ik heb gisteren een ontvangstbevestiging gekregen nadat ik een sms verstuurd had. Hiervoor heb ik een uitroepteken voor mijn bericht gezet. Betekent dit dan ook dat de sms daadwerkelijk is aangekomen op de gsm van mijn contactpersoon? Kan het zijn dat de gsm van de ontvanger uitgeschakeld is of krij

Vraag

• 

De Orange-community

8.4K

1

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten