Tribe Lounge

Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Goededag

Goedemiddag

Vraag

• 

Nieuwe structuur

2.2K

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Badge niet ontvangen

Hallo. Hoe komt dat ik de badge niet krijg? Ik heb de app nu al een week. De app zegt me dat ik een badge krijg als ik de app download. What?

Vraag

• 

De Orange-community

8.2K

2

0

• Nieuw hier

Hoi! ik ben nieuw hier... eens vanalles proberen... en zien hoe we aan die badges geraken... als jullie tips hebben, laat maar horen! groetjes

Vraag

• 

Nieuwe structuur

3K

2

0

• Nieuwe triber

Goeieavond allemaal! Ik ben hier nieuw, ben alles aan het ontdekken. Hopelijk lukt het mij✌🏼

Vraag

• 

Tribe-badges

2.7K

1

0

Black Lives Matter

BLM✊🏿✊🏾✊🏽✊🏼✊🏻✊

Vraag

• 

Nieuwe structuur

2.9K

3

0

0

Extra abbonement!!

Helow ik heb een vraag ik heb sinds januari 2020 een gsm met abbonement! Maar ik had graag nog een gsm nummer bijgehaald voor mijn dochter en ik vroeg mij of ik een abbonement met gsm kon aankopen me dat die actie nu loopt? Is dit mogelijk of ben ik nog niet lang genoeg klant daarvoor.. En ook het a

Vraag

• 

De Orange-community

3.6K

1

0

• Reminder oplossingen

Dit onderwerp is ook al een paar keer aangehaald maar het gebeurd nog altijd te weinig. Als er een vraag of probleem is opgelost gelieve dan ook de post als oplossing aan te duiden zodat de andere Tribers ook verder geholpen zijn. Hier dan ook nog eens de post die er over gemaakt is: https://communi

Vraag

• 

De Orange-community

1.4K

0

0

• Ik ontvang geen sms’en

Sinds januari 2020 ontvang ik geen enkele sms, Ik kan bellen en gebeld worden, ik ontvang IMessages en kan ook sms’jes versturen. Wat niet gewerkt heeft: iPhone aan en uitzettenTerug naar fabrieksinstellingen simkaart eruit en er terug in messenger bericht aan orange... wordt niet beantwoord dus wer

Vraag

• 

De Orange-community

6.4K

2

0

0

• Printscreen met persoonlijke info

Om verschillende dingen duidelijk te maken is het soms eens nodig om een printscreen te maken. Dit is natuurlijk altijd erg handig om direct je probleem of je vraag duidelijk te maken waardoor het weer makkelijker is een antwoord te krijgen of zelfs een oplossing. Maar...als men een printscreen maak

Vraag

• 

Nieuwe structuur

2.1K

1

0

• Alle informatie rond de badges

De laatste tijd zijn er weer vele vragen binnen gekomen rond de te verkrijgen badges. Daarbij komen dus ook weer vele antwoorden over het hoe en wat. Daarom heb ik hier de belangrijkste topics, die gemaakt zijn door ons allemaal ,samen gezet zodat iedereen deze informatie goed door kan lezen. Dan he

Vraag

• 

Suggestie

4.8K

2

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K