Tribe Lounge

Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Nieuwe Apple gsm in combinatie met een abonnement

Reeds 17 jaar klant en nooit krijgen wij een interessante aanbieding voor een Apple gsm in combinatie met mobiele telefoon 😩 duur , heel duur

Vraag

• 

Suggestie

4.7K

3

0

• Geaccepteerde oplossing

Orange tv app werkt niet

Ik probeer m'n smartphone te koppelen aan de decoder voor de tv app. Telkens krijg ik foutmeldingen zoals verbindingsproblemen, iets in gezin niet gekend,... Op tv scherm staat m'n smartphone wel als gekoppeld maar als ik de app open moet ik telkens opnieuw koppelen... App al eens opnieuw geïnstalle

Vraag

• 

De Orange-community

9.6K

6

0

0

• zoeken in tribe

Ik wilde hier iets opzoeken over Google nest Home, maar ik krijg een foutmelding hier. Kan niets zoeken hier op de community. Dus dan zal ik mijn vraag hier maar stellen, iemand ervaring met Google nest Home? Ik zou deze graag willen kopen. Zie bijlage van de melding als ik iets wil zoeken.

Vraag

• 

De Orange-community

3.5K

1

0

• Surf extra card in mifi

Hallo, vandaag extra surf kaart ontvangen en geactiveerd. Steek ik deze in een smartphone dan werkt die zonder problemen. Steek die in een mifi router voor gebruik op mijn laptop krijg ik bericht dat geen dekking is... Als ik dan bel nr de technische dienst, zegt die dat dit niet lukt op een laptop.

Vraag

• 

De Orange-community

4.2K

1

0

• 0904nummer

Ik hing aan de lijn met een 0904nummer om krediet aan te kopen maar na 10 minute werd de lijn automatisch verbroken en nu kan ik deze correspondent niet meer bereiken.

Vraag

• 

De Orange-community

4.6K

1

0

0

Buitenlandse EU nummers bellen;

Kan iemand mij hierop antwoorden; Ik heb een orange arend gsm-abbonement, waarin.dus onbeperkt gratis smsen zit, tot 20GB aan volle snelheid data surfen en erna geatis onbeperkt aan ⅓ v.d. snelheid, e onbeperkt bellen. Nu mijn vraag gaat over het laatste, ik kan onbeperkt bellen, maar in mijn contra

Vraag

• 

De Orange-community

3.1K

2

0

Badge tribe genezer

Révélation (Surlignez pour lire)Vanaf wanneer krijg je de badge van tribe genezer? Ik ben nog maar nieuw in deze community.Vanaf wanneer krijg je de badge van tribe genezer? Ik ben nog maar nieuw in deze community.

Vraag

• 

Tribe-badges

8.8K

3

0

• Ik kan mijn wachtwoord niet veranderen

Ik krijg mijn vorige account het wachtwoord niet gereset. Krijg telkens een foutmelding: U hebt onvoldoende privileges voor deze hulpbron of de bovenliggende map om deze actie uit te voeren. Klik op de knop Terug van de browser om door te gaan.

Vraag

• 

Nieuwe structuur

4.1K

2

0

• Antwoorden gewist ?

Beste, Eens een vraag? Waarom zijn de antwoorden op mijn vraag gewist????? Blijkbaar zijn sommige vragen en antwoorden NIET gewenst bij Orange!!!!

Vraag

• 

De Orange-community

4.4K

3

0

Badges en rangen

Ik heb op de my Orange app gezien dat je bij drie badges een cadeau krijgt. Dus ik probeer op Tribe een beetje actief te zijn, maar hoelang duurt het ongeveer om een rang naar boven te gaan? Mvg, Aiko

Vraag

• 

Tribe-badges

2.6K

1

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K