Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenOndanks deze moeilijke periode ,en omdat we dit jaar geen gezellig samen zijn kunnen hebben met familie en vrienden met pasen, wil ik vanaf hier aan iedereen toch een heel fijn pasen wensen.
Vraag
•
De Orange-community
4.3K
3
0
Ugh iedereen, Omdat het erg druk is op de klantendienst, krijg je soms pas na lange tijd een antwoord. Totem heeft naar informatie gevist en hier is wat het blijkt : Wat zijn de openingsuren van de Orange- klantendienst? Onze klantendienst is opnieuw beschikbaar van maandag t.e.m zaterdag van 8u tot
Vraag
•
Nieuwe structuur
18.2K
22
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo ! Ingesloten een bericht voor de helpers ! Bedankt voor jullie inzet en vriendelijke groetekes !
Vraag
•
De Orange-community
6.4K
2
0
Misschien ook een keer het positieve bekijken aan het virus en het feit dat we nu thuis zijn. - Ge kunt in de zon genieten van 25°. - Je kan de lenteschoonmaak in je tuin houden. - Als het weer ietsje minder is kun je de lentekuis binnen houden. - Online een cursus volgen via de vdab opleidingen vol
Vraag
•
Suggestie
5.8K
2
0
Waarom krijgen de vaste klanten niet de voordelen die nieuwe klanten krijgen?
Vraag
•
Suggestie
2.1K
2
0
0
Hallo. Ik heb al bijna een jaar WiFi en tv van orange. We hadden de gewone WiFi en de orange quest WiFi. Ik gebruikte altijd de guest WiFi. Maar die is nu al 2 dag niet meer te vinden tussen WiFi. Ik heb al geprobeerd de qr code te scannen op het love boekje maar dat werkt niet. Enige tips hoe de qu
Vraag
•
De Orange-community
2.4K
2
0
0
Kan ik na een tariefaanpassing naar Go Intense met SmartData na één maand terug naar Go Plus met SmartData? En ik ben daarvoor van Koala Smartphone naar Go Intense SmartData overgeschakeld, en had daarop een korting van 6 maanden>gaat die korting mee naar Go Intense?
Vraag
•
Nieuwe structuur
3.9K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Geachte, Ik heb nog 20 euro te goed van Orange sinds 21 februari. Hoe lang moet ik daar nog op wachten? Groeten, Yiha.
Vraag
•
De Orange-community
2K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Krijg je de scout badge door je op te ranken of door je gsm nummer in te vullen ?grtz
Vraag
•
Suggestie
4.8K
2
0
Ik heb nu wel meer tijd om iets te kunnen posten maarja ik merk dat het hier wel rustig is anderzijds grtz
Vraag
•
Suggestie
2.5K
1
0