Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Kunnen we hier geen virtuele game in elkaar flansen ?grtz
Vraag
•
Suggestie
4.9K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Aan alle Tribes, even een 💗 onder de riem steken om iedereen te steunen in deze tijd. Dit geld niet alleen voor de mensen in de zorg waar ik zelf ook bij hoor, maar alle mensen die blijven werken om de maatschappij draaiende te houden want zonder jullie is er geen eten, water, internet, tv, afvalop
Vraag
•
Suggestie
10K
8
0
Hierbij nog een kleine post in verband met oplossingen die gegeven worden op de vraag van de vraag steller. Als er een vraag correct beantwoord is of naar de behoefte van die persoon zodat deze zijn of haar probleem opgelost is mag je deze altijd accepteren als oplossing. Deze dingen gebeuren te wei
Vraag
•
De Orange-community
3.8K
2
0
Goedemiddag, is het niet mogelijk dat als we op een profiel klikken kunnen zien met wie we echt bezig zijn? Of eigennaam ja daar kunnen ze mee liegen. Maar hun woonplaats mag verplicht zijn in mijn ogen. En anders niet toelaten. Pfffffffffffff staan zoveel berichten in wat ik vind en dat is persoonl
Vraag
•
Nieuwe structuur
2.5K
1
0
0
Zoals vele weten zijn op dit moment alle shops gesloten door de corona crisis. Dat wil dus zeggen dat het webcare team en de klantendienst van Orange alle vragen dienen te beantwoorden van de klanten. Daar door betekend het dat er een langere wachttijd is dan normaal bij de klantendienst ( 5000 ) en
Vraag
•
De Orange-community
8.7K
4
0
Zoals al eens eerder vermeld is in een post : Aan iedereen een veilig onderkomen en een goede gezondheid en dat we er zeker door mogen komen in deze tijden maar .... Daarbij wil ik toch ook even alle Orange medewerkers en de moderatoren toch ook even hierbij in het bijzonder vermelden ! Zij zorgen e
Vraag
•
De Orange-community
3K
5
0
Beste, ik heb net mijn simkaart ontvangen via de post. Maar nu staat er in de brief ga naar orange.be/activeren om je simkaart te activeren. Als ik daar mijn simkaart nummer invul en mijn e-mail staat er dat de gegevens niet kloppen. Kan iemand mij helpen ?
Vraag
•
Nieuwe structuur
10.4K
3
0