Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenMisschien zijn er Tribers die de Tribe regelmatig gebruiken via hun gsm en moeite hebben of een probleem hebben met het vernieuwen van de site ' lees naar de hoofdpagina terug te gaan '. Dus je zou dan met je pijltjes en dergelijk op terug moeten gaan om elke keer weer op de hoofdpagina uit te komen
Vraag
•
Nieuwe structuur
2.4K
4
0
Voor iedereen interessant, zeker voor de nieuwelingen hier: Om de FAQ te raadplegen bestaat een heel eenvoudige procedure: Je vindt ze door op je profielfoto te klikken en daarna op "help" Voor wie ook dat nieuw is: FAQ staat voor Frequently Asked Questions
Vraag
•
De Orange-community
1.6K
1
0
Ik kom het hier wat verkennen je vindt hier echt elke oplossing !! Super xp
Vraag
•
De Orange-community
5.8K
3
0
Iemand tickets voor de belgian cats in Oostende op 9 februari beschikbaar? #orangeproudsponsor
Vraag
•
De Orange-community
2.4K
2
0
Zoals sommigen wel meegelezen hebben heb ik reeds enkele malen een oproep gedaan naar Orange toe om iets te veranderen aan het dubbele gebruik van de benaming "Badges". Dit omdat er momenteel twee systemen zijn waarmee je "badges" kan verdienen, maar het zijn fundamenteel twee verschillende zaken. I
Vraag
•
Tribe-badges
6.6K
7
0
Waarom kan je niet gewoon op die link klikken? Copy paste is zo'n verouderd systeem en ik denk niet dat een ahref= code zo onoverkomelijk is. Dat is mijn eerste kennismaking met tribe en net zoals die mail lijkt heel de community vrij amateuristisch gemaakt. Ik moet eerlijk zijn de eerste indruk gee
Vraag
•
Nieuwe structuur
4.9K
5
0
Geaccepteerde oplossing
Ik ben nieuw in de NL versie van het forum, ik ben hier om mijn Nederlands te verbeteren, neem het aljeblieft rustig aan. Merci. Groetjes.
Vraag
•
De Orange-community
5.5K
6
0
Al 15 jaar klant en nu pas deze comunitie gevonden handig al deze tip al eventjes vlug een paar topix overlopen hoe zeggen ze dit samen staan we sterk 💪 voor een sterk merk bedankt alvast en hopelijk kunnen we elkaar helpen
Vraag
•
De Orange-community
8.7K
6
0