Tribe Lounge

Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Hallo

Ben nieuw hier iemand beetje uitleg hoe het juist werkt?

Vraag

• 

Nieuwe structuur

2.2K

2

0

• TIP: Alle ongelezen topics in één view

Hoi @Totem Hier ben ik nog eens met een suggestie. Het gebeurt al eens dat ik een tijdje niet op Tribe ben geweest of dat er op een korte tijd heel veel gebeurd is. In dat geval zijn de lijsten met "nieuwe topics" en "nieuwe antwoorden" niet lang genoeg. Als ik dan toch alles wil nagaan moet ik cate

Vraag

• 

De Orange-community

2.7K

2

0

• Overzicht handinge Link's

Heb eens wat rond zitten kijken en het is me opgevallen dat er door de posten heen veel link's zijn opgedoken die toch regelmatig gebruikt worden. Daarom heb ik deze link's eens samen genomen en in een overzicht gezet. We gaan ze hopelijk niet allemaal nodig hebben maar het geeft wel een klein overz

Vraag

• 

Suggestie

3.6K

3

0

• Geaccepteerde oplossing

Al lang klant maar toch nieuw

Hallo allemaal 3 jaar geleden ben ik van Telenet overgeschakeld naar Orange, ondertussen heb ik mijn vriend ook zover gekregen en nog een paar mensen. Maar Tribe is toch helemaal nieuw, ik had er eerder nog nooit van gehoord en ik ben nog alles aan het bekijken. Als iemand tips heeft altijd welkom �

Vraag

• 

Nieuwe structuur

3.3K

3

0

• Geschenken!

Waarom geven ze toch steeds van die nutteloze geschenken, als abonnee heb je er meestal geen baat bij. Steeds weer zijn er extra smsen, surfvolume of belkrediet, hebben blijkbaar niet veel over voor hun goede klanten. Geef toe dat het origineler kan, of vergis ik mij nu en ben ik teveel eisend? 😐

Vraag

• 

Suggestie

3.1K

2

0

• Van Telenet naar Orange

Ik ben nu 3 maanden bij Orange en ik ben er heel blij mee . Ik was eerst bij Telenet maar die blijven maar de prijs duurder maken en na een onaangename gesprek met de klantendienst van hun ben ik gaan kijken bij Orange om over te schakelen. Ik geloofde het bijna niet toen ze me de prijzen zeiden . I

Vraag

• 

De Orange-community

2.7K

3

0

Email

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik niet steeds al die e-mails krijg telkens als er op een post van mij word geantwoord of wanneer ik op een post heb geantwoord? Alvast bedankt

Vraag

• 

Nieuwe structuur

2.1K

1

0

0

• Rechtzettingsdocumenten voor eerste factuur doorsturen

Beste, Ik heb zonet telefonisch contact gehad met de klantendienst. Om een rechtzetting van mijn eerste factuur moet ik betalingsbewijzen doorsturen. Ze hebben mij telefonisch verteld dat dit via een formulier gaat. Waar vind ik dit formulier op jullie site? Moet ik deze bankdocumenten hier uploadde

Vraag

• 

De Orange-community

2.2K

3

0

0

Welkom

Hello iedereen

Vraag

•