Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Wij hebben thuis allemaal een smartphone nu gaan we voor de dochter een i phone halen kan ze haar zelfde simkaart gebruiken daarvoor ik heb geen ervaring met de i phone
Vraag
•
Nieuwe structuur
2.6K
1
0
Dus als ik het goed begrijp zijn er dus nieuwe abonnement pakketen Ik ben nu koala 35 met smartphone aar welke zijn nu de nieuwe abonnementen juist eig? Met vriendelijke groeten
Vraag
•
Nieuwe structuur
1.9K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Benieuwd wat hier allemaal te beleven valt, alles nog wat aan het verkennen. Jens
Vraag
•
Nieuwe structuur
8.3K
5
0
Hoi iedereen Ik ben nieuw hier. Weet nog niet goed hoe dit allemaal werkt, is een beetje zoeken hier precies.
Vraag
•
De Orange-community
3K
4
0
Fijn dat Orange nu voorstellen doet voor een beter tariefplan. Ik wilde het voorstel aanvaarden, maar krijg dan
Vraag
•
Nieuwe structuur
2.4K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Zou het geen intressant iets zijn moest je echt kunnen zien wanneer je stijgt in rang en wat je daar nog voor moet doen dat zou voor vele onder ons toch het gemakkelijker maken Ik weet ook ik zit hier niet zo super veel op maar toch ook niet zo weinig maar is al heel lang geleden dat ik nog is in ra
Vraag
•
Suggestie
3.4K
1
0
Hoe kan je rap in rang stijgen want ik blijf maar verkenner blijkbaar 😭
Vraag
•
Nieuwe structuur
2K
2
0
0
ik wens jullie een .........
Vraag
•
De Orange-community
117.4K
11
0
@Chiquita Ik zie dat je recent gepromoveerd bent tot Aspirant Genezer. Gefeliciteerd hé 😊 Een van de voordelen daarvan is dat je nu een eigen gekozen of zelfgemaakte avatar kunt uploaden. Veel meer keuze en vrijheid dus 😉
Vraag
•
De Orange-community
3.4K
1
0
Voor diegene die geen gebruik maken van de social media toch een belangrijk bericht. Blijkbaar zijn de shops van Orange aankomende maandag 09-03 gesloten. Of dit ook inderdaad is voor elke shop in elke hoek van het land laat ik even in het midden. Orange 3 uur · Als het scheef zit, trekken we het re
Vraag
•
De Orange-community
8K
4
0