Tribe Lounge

Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Simkaart

Wij hebben thuis allemaal een smartphone nu gaan we voor de dochter een i phone halen kan ze haar zelfde simkaart gebruiken daarvoor ik heb geen ervaring met de i phone

Vraag

• 

Nieuwe structuur

2.6K

1

0

• Abonnement

Dus als ik het goed begrijp zijn er dus nieuwe abonnement pakketen Ik ben nu koala 35 met smartphone aar welke zijn nu de nieuwe abonnementen juist eig? Met vriendelijke groeten

Vraag

• 

Nieuwe structuur

1.9K

1

0

0

Nieuw op Tribe !

Benieuwd wat hier allemaal te beleven valt, alles nog wat aan het verkennen. Jens

Vraag

• 

Nieuwe structuur

8.3K

5

0

• Nieuw op Tribe

Hoi iedereen Ik ben nieuw hier. Weet nog niet goed hoe dit allemaal werkt, is een beetje zoeken hier precies.

Vraag

• 

De Orange-community

3K

4

0

• Voorstel aanvaarden

Fijn dat Orange nu voorstellen doet voor een beter tariefplan. Ik wilde het voorstel aanvaarden, maar krijg dan

Vraag

• 

Nieuwe structuur

2.4K

1

0

Badges en rangen

Zou het geen intressant iets zijn moest je echt kunnen zien wanneer je stijgt in rang en wat je daar nog voor moet doen dat zou voor vele onder ons toch het gemakkelijker maken Ik weet ook ik zit hier niet zo super veel op maar toch ook niet zo weinig maar is al heel lang geleden dat ik nog is in ra

Vraag

• 

Suggestie

3.4K

1

0

• In de rangen stijgen

Hoe kan je rap in rang stijgen want ik blijf maar verkenner blijkbaar 😭

Vraag

• 

Nieuwe structuur

2K

2

0

0

• Goedemorgen voor alle leden en lezers.

ik wens jullie een .........

Vraag

• 

De Orange-community

117.4K

11

0

• Gefeliciteerd @Chiquita !

@Chiquita Ik zie dat je recent gepromoveerd bent tot Aspirant Genezer. Gefeliciteerd hé 😊 Een van de voordelen daarvan is dat je nu een eigen gekozen of zelfgemaakte avatar kunt uploaden. Veel meer keuze en vrijheid dus 😉

Vraag

• 

De Orange-community

3.4K

1

0

• shops gesloten 09-03

Voor diegene die geen gebruik maken van de social media toch een belangrijk bericht. Blijkbaar zijn de shops van Orange aankomende maandag 09-03 gesloten. Of dit ook inderdaad is voor elke shop in elke hoek van het land laat ik even in het midden. Orange 3 uur · Als het scheef zit, trekken we het re

Vraag

• 

De Orange-community

8K

4

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K