Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenIk wil even mijn dank uiten aan @patrick2 en @Cdt24801 voor de vele goede informatie en hulp naturlijk ook aan de andere tribers
Vraag
•
De Orange-community
3.5K
1
0
Hoi, ben nieuw hier en even aan het uit testen wat dit allemaal inhoud. Snap er nog niet veel van haha... Groetjes!
Vraag
•
Nieuwe structuur
6.4K
5
0
Zoals de vele onder ons weten is dat de Orange klantendienst op een aantal manier te bereiken is. Dat wil zeggen via de klassieke weg , telefoon of per brief , maar ook via FB messenger of twitter , de moderne digitale snelweg. Ik en onze gewaardeerde collega @Cdt24801 hebben al een paar keer uitgel
Vraag
•
Nieuwe structuur
3.2K
1
0
Weet dat ik het al eens gevraagd heb maar is al effe geleden maar welke rangen of tussen rangen zijn er juist allemaal Alvast bedankt
Vraag
•
Tribe-badges
1.9K
2
0
0
Ik heb al 25 pluimen ontvangen mar toch krijg ik die batch niet jammer genoeg Hoe komt dit?
Vraag
•
Tribe-badges
2.1K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hoe verander je je profielfoto
Vraag
•
De Orange-community
5.9K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Heel blij met orange ik zou het iedereen aanraden😃
Vraag
•
Suggestie
6.3K
5
0
5jaar klant bij Orange.. 😜Soms wat problemen met de WiFi verbinding maar super tevreden over. Mijn kindjes hebben dankzij de abonnementen een eigen telefoon en abo dat volledig gecontroleerd kan worden. Nog vele jaartjes erbij
Vraag
•
De Orange-community
4.3K
3
0