Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenOver dit onderwerp is al eens eerder een post gemaakt maar wil het toch nog eens naar voren halen. Als er bepaalde onderwerpen opgelost worden dan valt het mij op dat er niet altijd een oplossing aan gegeven wordt of dat de eigen post als oplossing gemarkeerd wordt. Op de Tribe is het vooral belangr
Vraag
•
De Orange-community
2.1K
2
0
Dit is totaal iets anders dan een gewoonlijk. Ik wens jullie allemaal een GELUKKIG NIEUWJAAR!!!
Vraag
•
De Orange-community
2.3K
4
0
Het internet op onze thuis pc drijft mij tot wanhoop. Sinds vandaag werkt het internet, op deze pc, voor geen meter. Betreft, HP i5 met windows 7. Heeft lan en ik heb al 2 wifi recievers geprobeerd. De pc is met andere programma's best wel vlot alleen internet is al een tijdje traag en de laatste da
Vraag
•
Suggestie
1.4K
0
0
0
Regelmatig zijn er posts met een bepaald probleem waarop bepaalde screenshots worden meegegeven. Heel handig natuurlijk en voor de Tribers soms makkelijker om te zien waar het over gaat. Echter zie ik dat daar dan ook alle info tot de beschikking staat die prive is. Denk hierbij aan gsm nummer(s) ,a
Vraag
•
De Orange-community
1.8K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb moeilijkheden om de item waarop gereageerd werd terug te vinden. Krijg dit bericht te zien. Afbeeldingen werken niet en omschrijving is vaag. Wat doe ik mis?
Vraag
•
Suggestie
3.2K
2
0
@NelsonM en @Totem Als er oplossingen gegeven worden aan onze post dan blijven de posten ook open staan. Dat wil dus zeggen dat iedereen er nog op kan reageren terwijl er eigenlijk al een oplossing is. Dat maakt het soms verwarrend en daardoor heb je kans dat er geen nieuwe onderwerp opgestart wordt
Vraag
•
De Orange-community
2.3K
3
0
Zomaar even, voor de statistieken: Het is nu 04 januari 2020, 00.39 Hr in de nacht. Momenteel zijn er 17.008 geregistreerde Tribers op dit forum. Dat betekent natuurlijk niet dat die ook allemaal nog steeds actief zijn, maar ze hebben zich ooit geregistreerd. Op de nederlandstalige versie zijn er mo
Vraag
•
De Orange-community
1.5K
1
0
Geaccepteerde oplossing
nog even iets delen dat dankzij @CandiceV al duidelijk in het verleden werd aangeduidt. En dat ik toch belangrijk vindt om nogmaals te herhalen/ delen. Welkom bij Orange Tribe ! Orange Tribe is de plaats waar je vragen kan stellen en de antwoorden kan vinden van andere gebruikers. Om alles in goede
Vraag
•
De Orange-community
3.7K
1
0
Ik wens iedereen een heel goed einde jaar en voor 2020 wens ik jullie vooral een goede gezondheid 🍾🍾🍾
Vraag
•
De Orange-community
4.2K
6
0