Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenIk wil aan iedereen een mooi oudjaars avond wensen en een goed begin van het nieuwejaar 2020 🥂🍾 een goede gezondheid en mogen al onze dromen uitkomen. groetjes Dolmuisje 🥳
Vraag
•
De Orange-community
2.5K
4
0
Ik heb met een van de moderatoren een conversatie gevoerd over de pluimen, daar was mij namelijk iets opgevallen. Na verduidelijking kreeg ik de suggestie om er een post over te plaatsen. Bij deze ... Wat was nu het probleem? Wel het ging over de teller van uw aantal pluimen en de indicator ervan op
Vraag
•
De Orange-community
9.3K
5
0
Beste Tribers. Ik wens jullie alvast een gelukkig einde van het jaar, En een spetterend nieuw jaar. Ook heel veel liefde en geluk. En dat al jullie wensen kunnen uitkomen. Groetjes 🎄🥂🍾
Vraag
•
Suggestie
3.3K
3
0
We lazen op een website dat er iemand door het nummer '+3225623152 ' is gebeld, met de vraag of je aan een wedstrijd hebt deel genomen, om een reis te winnen. Deze groep of persoon, wat niet duidelijk is, probeert geld af te troggelen van de mensen, die daar in de val lopen. Tips: * Als je zo'n numm
Vraag
•
Nieuwe structuur
2.2K
2
0
Er worden hier op Tribe, en dat van in den beginne, zeer veel posts geplaatst, en dat is natuurlijk ook de bedoeling. iedere Triber heeft al wel gezien dat sommige threads heel druk bezocht worden en vlot van antwoorden en bijkomende vragen doorspekt zijn. Wat is mij nu al redelijk dikwijls opgevall
Vraag
•
De Orange-community
5.5K
3
0
Vraag
•
De Orange-community
2.3K
2
0
@NelsonM en @Totem , Onlangs zijn er een aantal topics geweest door verschillende Triber's en door mezelf om een aantal veranderingen te zien op de Tribe. Tussen deze topics zaten hele goede ideeen om misschien eens over na te denken en deze ook toe te passen op de Tribe. Hierbij ga ik dan ook een k
Vraag
•
Nieuwe structuur
7.6K
3
0