Hallo ik heb een LG smart tv gekocht als tweede tv en wil daar de orange app opzetten. Er is maar 1 coax kabel dus tweede scherm moet via wifi. Nu gaat dit niet omdat Webos(LG) deze app niet heeft. Hoe kan ik dit oplossen. Hoe krijg ik de Orange app toch op mijn tv ?Laatste optie is om over te schak
Vraag
•
App Orange TV
384
6
Beste, Ben aan het overwegen om klant te worden. Heb wel een vraag ivm tv. Wij hebben een bestaand account bij Netflix. Kan ik deze gebruiken bij jullie, ik ben van plan om tv plus te nemen. Mvg Dirk
Vraag
•
Zenders
94
7
Beste Wij volgen enkele programma's waarvan er verschillende seizoenen op hetzelfde ogenblik worden uitgezonden via herhalingen en dergelijke. Wij hebben onze opnames al meermaals ingesteld dat we "enkel vanaf huidige seizoen" de opnames willen opnemen zodat we niet nodeloos de oude afleveringen opn
Vraag
•
Opnames
64
3
0
Er is bij mij deze week een nieuwe tv box, nieuwe internet modem met 1 internet booster geplaatst. Met de nieuwe tv box moest ik ook de nieuwe orange tv app installeren. Op een slaapkamer staat nog een oudere tv die ik met een chromecast gebruik. Bij mijn vorige orange tv app kon ik de programma’s p
Vraag
•
Chromecast
97
4
Hebben er nog mensen hier het probleem dat als je tv wil kijken je elke keer de decoder moet herstarten. Als ik naar Orange bel zeggen ze daar steeds dat ze het weten en eraan werken. Het zou om een software fout gaan. Helaas is dit nu al twee maanden bezig. Elke keer ik bel is het antwoord hetzelfd
Vraag
•
Decoder
112
6
0
Hoi Na een update naar de laatste versie van OneUI op een Samsung-tablet 9 is er plots een probleem met de Orange TV app. De app start perfect op, maar na het kiezen van een tvprogramma loopt het mis: het laad-cirkeltje blijft maar draaien en er gebeurt verder niks. 😟 (Herinstallatie tablet en app,
Vraag
•
App Orange TV
116
3
Ik heb meer dan 10 keer gebeld en die hebben mij niet geholpen. Rot service
Vraag
•
Suggestie
64
2
0
Orange heeft naar de website zegt op bepaalde plaatsen fiber tot aan het huis, vandaar heb je zelf een een coaxkabel getrokken tot binnen waar hij in de meeste gevallen via de muur onzichtbaar loopt en uitkomt op de plaats waar de TV staat. De vraag is nu: als in de toekomst alles fiber wordt, hoe g
Vraag
•
Decoder
338
3
0
We werden verplicht om over te gaan van de digibox naar een TV box. Reden, Digibox had een zware mankement. De omschakeling liep goed. Niet tegenstaande het vrij laat op de avond was heeft de technieker ons toch geholpen. Alleen waren we nadien teleurgesteld door de afstandbediening van de TV box. R
Vraag
•
Opnames
138
5
We zijn slechts een weekje bij orange en veel plezier hebben we nog niet gehad... Nu ook onze tv... 's Ochtends hebben we vaak enkele zenders op 'zwart' scherm terwijl de programmagids wel aangeeft een programma te hebben. De zenders wisselen ook. Gisteren was het vrt, vandaag vtm... We bellen maand
Vraag
•
Zenders
60
2