Discussies

Meer weergeven
  • Koppelen telefoon met orange decoder

Ik wilde mijn gsm koppelen met de orange decoder en krijg een foutmelding. Koppelen als gast lukt wel? Iemand die weet hoe ik dit kan proberen oplossen?

Vraag

• 

App Orange TV

62

4

0

• Geaccepteerde oplossing

Decoder valt uit of bevriest

HALLO, mijn decoder werkt niet altijd. Één twee keer per week moet ik alles resetten. Soms geluid en zwart beeld, soms beeld geen geluid erbij. Meestal gebeurd dit als ik de pauze knop even gebruik om ff iets te gaan halen. Kan ik de decoder in gaan ruilen in een orange shop zodat ik niet zonder zit

Vraag

• 

Opnames

123

2

0

• Betaling

Netflix werkt niet, melding niet betaalt, maar wordt elke maand betaald via Orange. En staat op de factuur

Vraag

• 

Beeld & Klank

74

1

0

• Tv gids loopt achter bij discovery channel

Hallo, Bij mij loopt Discovery channel niet correct met de tv gids. Alle andere zender lijken dan weer wel te lopen volgens de tv gids. Dit is echter zeer vervelend want al mijn opnames kloppen op deze manier niet. Heb het gevoel dat deze nog in zomeruur staan want alle uitzendingen lopen veel voor

Vraag

• 

Zenders

62

1

0

TV code gezocht

Hallo, ik ben pas 2 maand Orange klant en worstel nog altijd met het gebruik van de Tv afstandsbediening. Nu kreeg ik op BBC2 daarjuist de melding dat het programma geblokkeerd is en ik mij teogangscode moet invoeren. De vraag nu: Waar vind ik ze?

Vraag

• 

Zenders

74

1

0

• Tv app stopt als extern scherm wordt geconnecteerd

Tv plus app werkt prima op gsm. Bij aansluiten van een extern scherm (usb-c to HDMI) werkt de app nog even op dit extern scherm, maar na een paar seconden stopt de app er mee. Errormelding "probeer straks nog eens" is een lachertje. Gebeld met support: Ah, dit is een gekend probleem en een oplossing

Vraag

• 

App Orange TV

50

0

0

Adult zenders

Zijn er plannen dat de adult zenders terugkomen in het aanbod? zijn zomaar verwijderd uit het aanbod?

Vraag

• 

Zenders

215

1

0

• klantenzone > overzicht > orange tv light > meer informatie -> SERVICE UNAVAILABLE sinds vorige donderdag

gezien er geen manier is om orange zelf feedback te geven hier rapport bug in klantenzone. klantenzone > overzicht > orange tv light > meer informatie -> SERVICE UNAVAILABLE sinds vorige donderdag ook > ga naar https://www.orange.be/nl/zelfstandigen klik op mijn klantezone > page not found (de link

Vraag

• 

Suggestie

47

0

0

• ChromeCast

Ik krijg de volgende boodschap op mijn TV scherm en kan niet casten .Momenteel zitten we in het buitenland.

Vraag

• 

Chromecast

47

0

0

• autorisation

Ik zit in het buitenland en wil via de TV app kijken . Het lukte altijd maar plots krijg ik een boodschap dat deze aanvraag niet kan uitgevoerd worden . Ik heb niets aangepast of veranderd . wat moet ik doen? vriendelijke groeten Guy

Vraag

• 

Chromecast

66

2

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K