Discussies

Meer weergeven
  • klantenzone - hoe kan ik orange tv light verwijderen ( + motivatie waarom )

tijdens sales faze werd me verteld dat tv light in het apple eco systeem goed zou werken, maar niet dus. ook zegt de niet zo goed Nederlands sprekende helpdesk medewerker tot 2x toe dat er een app is voor mijn LG tv (recente LG OLED) maar ik ben ondertussen zeer zeker dat die er niet is (dat is geen

Vraag

• 

Instellingen

131

3

0

• Casten vanuit de TVPlus app

Casten vanuit deze app lijkt niet mogelijk - er verschijnt geen cast icoon (ik vermoed bewuste keuze Orange) Oplossing via een Android TV device faalt ook: de app is "plots" onvindbaar vanuit dat device in de Play store. Allemaal een beetje toevallig zo.... Geen zin in Window PC stick, of een mini P

Vraag

• 

App Orange TV

60

1

0

• digicorder

hallo iedereen, zou mijn huidige digicorder willen omwisselen naar de nieuwe tvbox daar mijn huidige streken krijgt gaat soms een geprogrammeerd programma 3x opnemen en soms delete hij opgenomen programmas die nog niet bekeken zijn dus voor mij scheelt hier deftig iets mee kan ik dus deze omwisselen

Vraag

• 

Decoder

110

2

0

• Ondertitiels verschijnen ongevraagd

Sinds kort verschijnen soms ongevraagd ondertitels op meerdere zenders. In het hoofdmenu staan ondertitels nochtans uit, en via de menu toets is er niet bij elke zender de optie om die aan of uit te zetten. Vreemd is nog wanneer je dan even wegzapt van die zender en dan terugzapt de ondertitels er d

Vraag

• 

Beeld & Klank

59

8

0

• zenders verdwijnen

Vorige week zijn er 7 zenders verwijderd uit de lijst. Op hun site geven ze nog steeds die zenders aan, ook het abonnement verlaagt niet in prijs. Wat gebeurd er daar toch allemaal? Moeten we dit zo maar blijven slikken? Je kan ook het bericht niet meer opzoeken op je toestel. Het verschijnt als je

Vraag

• 

Zenders

120

1

• Waarom reageert mijn decoder tegenwoordig zo traag.

Iemand een idee waarom de tv decoder tegenwoordig zo traag reageert. Voor er een opname start moet je 50 seconden wachten. Draaiende cirkel voor de rest niets. Ook soms in opnames een beeld freeze. Decoder staat rechtstreeks op kabel naar de modem. Modem en Decoder zijn al eens vervangen geweest.

Vraag

• 

Opnames

108

3

0

• Apps bekijken via TV

Sinds enkele dagen ondervinden we problemen met het bekijken van programma's via vrt Max en go play onder andere. Van zodra een programma gestart wordt, gaan het in schokken. Iemand een idee van oplossing?

Vraag

• 

Beeld & Klank

60

2

0

• Adult zenders

Waarom is penthouse Gold weg

Vraag

• 

Zenders

188

2

0

• Tv beeld hapert

Goeie morgen, Heb een probleem ondervonden met het tv kijken. De laatste tijd hebben we veel last van stilstaand beeld. Het beeld hapert maar het geluid niet. Heb al de tv box terug opgestart maar het probleem blijft. Wat kan hier de oorzaak zijn? Grt, Dirk

Vraag

• 

Beeld & Klank

74

1

• tv digicorder

mijn digicorder delete automatisch opgenomen programmas die nog niet bekeken zijn en dit heeft niets te zien met een tekort aan plaats want had nog 58 over dit is al enkele keren voorgevallen wat scheelt er aan dat prul willy

Vraag

• 

Opnames

79

2

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K