Discussies

Meer weergeven
  • Zenderlijst aangepast

Vandaag opnieuw gemerkt dat er zenders verdwenen zijn. Dit zonder enige aankondiging, melding vooraf. De tarieven stijgen, de qualiteit daalt. Beginnen we hier ook met krimpflatie? Beetje ongerust...

Vraag

• 

Zenders

171

3

• Ik krijg factuur voor het niet inleveren digicorder, deze is evenwel meegenomen op 7.7.2025 door uw technieker nazien aub !!!

Ik krijg factuur voor het niet inleveren digicorder, deze is evenwel meegenomen op 7.7.2025 door Uw technieker nazien aub !!!

Vraag

• 

App Orange TV

72

1

0

• decoder inleveren

Ik ben naar TV Lite overgeschakeld, moet ik nu best mijn decoder zo snel mogelijk terug inleveren en zo ja hoe ?

Vraag

• 

Decoder

94

1

0

• Tv-kanalen niet werken

Hallo, ik heb een probleem met mijn tv, de tv-kanalen werken niet meer, de tv-kanalen staan aan en gaan dan meteen aan en verdwijnen dan weer.

Vraag

• 

Zenders

86

2

• Mijn probleem geraakt niet opgelost!

Op woensdag 9 juli kreeg ik bezoek van een agent van Orange en vanwege de aantrekkelijke prijs besloot ik over te stappen van Telenet naar Orange met digitale tv, internet en 2 mobiele abonnementen. Ik had 2 extra decoders gevraagd zodat ik op 3 tv’s kon kijken. Op dinsdag 15 juli werden de 2 mobiel

Vraag

• 

Beeld & Klank

119

1

0

• Geen actief tv-abonnement?!

Hoi. Gisteren kwamen ze internet installeren. Ik heb een lovepakket met tv lite. Ik heb dan mijn op TCl televisie de orange tv go belgium app geïnstalleerd. Ik kon inloggen, maar daarna kwam er op het scherm dat ik geen actief tv abonnement heb. Verschillende keren Orange gecontacteerd. Deze ochtend

Vraag

• 

App Orange TV

66

1

0

• Hoeveel moet ik betalen om mijn oude decoder terug te sturen

Hallo ik moet mijn oude decoder terug sturen maar moet ik de verzend kosten betalen

Vraag

• 

Decoder

109

1

0

• Installatiekost tv box bij bestaand abonnement

Vraagje ivm tv. We hebben nu een abonnement met internet en 2 gsm abonnementen via cooldeals. Hier willen we nu een tv box bij voegen, is het nodig dat er een technieker langs komt en dat we 39 euro installatie kosten moeten betalen of kan je dit zelf ? Alvast dank

Vraag

• 

Decoder

79

4

0

• Tv

Beste bij het bekijken van Streamz en de opnames blokkeert alles. Bv als je een aflevering bekijkt om de 30 sec moet hij opnieuw herladen. Wifi gecontroleerd en alles is inorde. Alles al een gereset maar dit helpt blijkbaar ook niet. Soms bij Streamz en dan terug willen gaan naar gewone tv werkt het

Vraag

• 

Opnames

47

3

0

• Orange go tv via persoonlijke hotspot

Dag leden, Ik zou willen overschakelen naar Orange, maar ik zit nog met een vraagje. Ik ga normaal de optie orange lite activeren, maar nu is de vraag, kan ik via mijn orange (mobiel abonnement op gsm) persoonlijke hotspot aanzetten, dan pakweg verbinden met een tablet en dan orange tv aanzetten en

Vraag

• 

App Orange TV

71

5

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K