Er is nu keuze tussen Orange tv Lite met 20 zenders, Orange Tv met de klassieke box en Orange Tv plus met Netflix. Die Box is soms traag, blijft soms hangen en verbruikt extra energie. Zou het geen idee zijn om Orange Tv Smart 🤓 te introduceren, waarbij de 70 zenders blijven, maar waar de box niet
Vraag
•
App Orange TV
82
1
0
Ik word gek van onze tv box. Al meer dan een half jaar in gesprek met de hulplijn tot ze eindelujk erkenden dar er een probleem was. Een serieopname doen en dan bepaalde seizoenen niet meer willen oppakken omdar je die al gezien hebt kan blijkbaar niet. Het staat dan niet meer bij geplande opnames m
Vraag
•
Decoder
106
1
0
De programmatie van op te nemen programma's verdwijnt wekelijks. Ik loet dan steeds alle programma's om op te nemen terug instellen. Dit zowel voor eenmalige opnames als voor serieopnames? Wat is het probleem?
Vraag
•
Zenders
37
1
0
Ik weet dat het mogelijk is een Netflix abonnement toe te voegen aan je Orange abonnement. Maar dit lijkt enkel mogelijk te zijn met een ‘normale’ Netflix subscriptie. Zijn er al plannen om dit ook te kunnen doen voor family accounts? Of is dit al mogelijk, maar vind ik gewoon niet hoe dit kan?
Vraag
•
Netflix
60
1
0
Ik heb een Google Chromecast, maar ongeacht waar ik hem plaats in mijn appartement, blijft deze contact verbreken met mijn internet verbinding. Op alle andere toestellen rondom mijn Chromecast heb ik wel een goede wifi connectie. heb al geprobeerd mijn Chromecast te resetten, en op andere locaties t
Vraag
•
Chromecast
52
1
0
Wanneer ik bij opnames kijk staan er geen datums meer bij van wanneeer de opnames zijn. Heel frustrerend en moeilijk juiste opname nog te vinden.
Vraag
•
Instellingen
39
1
0
Is er met de nieuwe tv decoder in 2026 terugkijk tv en hoelang terugkijken?
Vraag
•
Opnames
109
1
0
https://www.androidtv-guide.com/pay-tv-provider/orange-belgium-uiw5087orb/ https://www.lavenir.net/actu/conso/multimedia/2025/12/29/cet-operateur-belge-prepare-un-minuscule-decodeur-tv-pour-2026-783-moins-volumineux-que-lactuel-6GMXQHH54JHMJGTZIMTK4SULC4/ Hopelijk geniet Hey! hier ook van.
Aankondiging
•
App Orange TV
178
0
Ugh allemaal! Goed nieuws voor fans van series en films: Universal+ komt bij je Orange TV Family-optie! 😊
Artikelen
•
Zenders
193
1