Discussies

Meer weergeven
  • Officiële oplossing

dazn en orange sport

Goedeavond, Ik was blij toen uiteindelijk ook Orange berichtte over deal voor de Jupiler Pro League. Echter is het mij nog allemaal niet duidelijk: Orange Sport optie op de website spreekt van Premier League en Bundes Liga, nergens staat er iets van de Jupiler Pro League. Wat zou dit dan kosten, de

Vraag

• 

Zenders

69

1

0

• Geaccepteerde oplossing

afspraak 3 x niet nagekomen + onterechte kosten

Orange heeft nu al 3 afspraken gemaakt voor mijn tv-installatie. Ik ben 2 keer thuis gebleven (werk/congé) en niemand is gekomen. Bij de eerste installatie kwamen ze zelfs niet opdagen voor internet + tv. Bij de tweede keer kwamen ze zonder tv-materiaal en beloofden terug te komen — nooit gebeurd. D

Vraag

• 

Decoder

50

1

0

• Hoe mijn tv box omruilen naar tv box 2026

Tv box 2026 aanvragen

Vraag

• 

Suggestie

66

1

0

• Officiële oplossing

Casten naat TV, icoontje om te casten verschijnt niet bij één iphone

Ik heb 5 apparaten aangesloten en bij 4 apparaten zie ik het icoontje om te casten naar mijn TV als ik de app Orange TV open doe. Bij 1 apparaat zie ik het icoontje niet verschijnen in de OrangeTVGoBelgium App, terwijl hij kan wel kan casten als ik de app van bv VRT Max ga. Iemand ook dit probleem?

Vraag

• 

Instellingen

28

1

0

• Belgisch voetbal

Hoe krijg ik kanaal 35 en 36 op mijn scherm voor het bekijken van de gratis matchen?

Vraag

• 

Zenders

57

1

0

• Dazn wanneer komt dat weer want staat al op factuur

Wanneer komt dazn terug in de programmering en op mijn oude smartphone staat het al bij de programmering en op mijn nieuwe iphone niet hoe komt dat

Artikelen

• 

Zenders

60

2

0

Orange Tv Lite app

Ik kan niet meer, op mijn iPad, via de Orange TV Go Belgium kijken. Krijg deze melding, zie foto.

Vraag

• 

App Orange TV

66

1

0

Optie-knop om van gids te veranderen wil niet verdwijnen

Hi, Sinds korte tijd verschijnt rechts beneden in beeld de melding "Gebruik de optie-knop om van gids te veranderen". Wat ik ook doe...de knop verdwijnt daarna niet en blijft mijn normale ondertitels "bedekken". Hoe geraak ik er vanaf, AUB?

Vraag

• 

Beeld & Klank

76

3

0

• Dazn op orange?

Telenet en Proximus hebben een akkoord met Dazn en gaan opnieuw het Belgisch voetbal uitzenden. Bij Orange blijft het muisstil helaas. Zijn er onderhandelingen bezig? Ik zou liefst van al bij Orange blijven, maar dat is geen optie als het voetbal niet terug komt, ik ga niet nog eens een jaar met vee

Vraag

• 

Suggestie

118

2

0

Uitvallen van internet

Vannacht rond 01:00u viel midden in een programma het internet uit en stopte de film/aflevering die ik aan het bekijken was via VRT Max. De 2e keer dat dit gebeurt op korte tijd. Ik ben pas overgestapt naar Orange en kende dit probleem vroeger totaal niet! Oorzaak ?

Vraag

• 

App Orange TV

89

1

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K

• Super User