Officiële oplossing
Goedeavond, Ik was blij toen uiteindelijk ook Orange berichtte over deal voor de Jupiler Pro League. Echter is het mij nog allemaal niet duidelijk: Orange Sport optie op de website spreekt van Premier League en Bundes Liga, nergens staat er iets van de Jupiler Pro League. Wat zou dit dan kosten, de
Vraag
•
Zenders
69
1
0
Geaccepteerde oplossing
Orange heeft nu al 3 afspraken gemaakt voor mijn tv-installatie. Ik ben 2 keer thuis gebleven (werk/congé) en niemand is gekomen. Bij de eerste installatie kwamen ze zelfs niet opdagen voor internet + tv. Bij de tweede keer kwamen ze zonder tv-materiaal en beloofden terug te komen — nooit gebeurd. D
Vraag
•
Decoder
50
1
0
Officiële oplossing
Ik heb 5 apparaten aangesloten en bij 4 apparaten zie ik het icoontje om te casten naar mijn TV als ik de app Orange TV open doe. Bij 1 apparaat zie ik het icoontje niet verschijnen in de OrangeTVGoBelgium App, terwijl hij kan wel kan casten als ik de app van bv VRT Max ga. Iemand ook dit probleem?
Vraag
•
Instellingen
28
1
0
Hoe krijg ik kanaal 35 en 36 op mijn scherm voor het bekijken van de gratis matchen?
Vraag
•
Zenders
57
1
0
Wanneer komt dazn terug in de programmering en op mijn oude smartphone staat het al bij de programmering en op mijn nieuwe iphone niet hoe komt dat
Artikelen
•
Zenders
60
2
0
Geaccepteerde oplossing
Ik kan niet meer, op mijn iPad, via de Orange TV Go Belgium kijken. Krijg deze melding, zie foto.
Vraag
•
App Orange TV
66
1
0
Geaccepteerde oplossing
Hi, Sinds korte tijd verschijnt rechts beneden in beeld de melding "Gebruik de optie-knop om van gids te veranderen". Wat ik ook doe...de knop verdwijnt daarna niet en blijft mijn normale ondertitels "bedekken". Hoe geraak ik er vanaf, AUB?
Vraag
•
Beeld & Klank
76
3
0
Telenet en Proximus hebben een akkoord met Dazn en gaan opnieuw het Belgisch voetbal uitzenden. Bij Orange blijft het muisstil helaas. Zijn er onderhandelingen bezig? Ik zou liefst van al bij Orange blijven, maar dat is geen optie als het voetbal niet terug komt, ik ga niet nog eens een jaar met vee
Vraag
•
Suggestie
118
2
0
Geaccepteerde oplossing
Vannacht rond 01:00u viel midden in een programma het internet uit en stopte de film/aflevering die ik aan het bekijken was via VRT Max. De 2e keer dat dit gebeurt op korte tijd. Ik ben pas overgestapt naar Orange en kende dit probleem vroeger totaal niet! Oorzaak ?
Vraag
•
App Orange TV
89
1