Beste, Ik had Netflix aan een voordeliger tarief, dankzij mijn Touring abonnement. Nu heb ik voor mijn dochter een kids telefoonabonnement aangeschaft en sindsdien ben ik het Netflix voordeel kwijt. Kunnen jullie dit even nakijken?
Vraag
•
Zenders
92
2
0
Ik gebruik al enige tijd de orange tv app op mijn Philips smart tv (android). Maar de laatste tijd gebeurd het steeds vaker dat ik opnieuw de QRcode krijg om in te loggen. Vroeger gebeurde dit nooit, nu minstens om de week, soms dagelijks. Waaraan ligt dit? En hoe kan dit opgelost worden?
Vraag
•
App Orange TV
111
3
0
Bonjour ,meilleurs voeux à toutes et tous. Il y a huit jours j'ai téléphoné chez Orange pour passer de la box télévision à la TV Lite. L'opératrice a fait le nécessaire et m'a demandé d'attendre jusqu'au lendemain. A ce jour cela ne fonctionne toujours pas , je téléphone tous les jours ils ont créé
Vraag
•
App Orange TV
107
2
0
Goedeavond, Sinds ik thuiskwam heb ik geen internet/wifi of tv- verbinding. Is dit een streekgebonden probleem of ligt dit aan mijn decoder?
Vraag
•
Decoder
130
2
0
Wij hebben een probleem als we een streamingsapp gebruiken zoals netflix of HBO op tv, maar na een bepaalde tijd loopt dit vast en komt er een orange melding dat zegt dat er iets fout is gelopen met de app. Het maakt niet uit welke app we gebruiken dezelfde foutmelding komt telkens willekeurig terug
Vraag
•
App Orange TV
146
3
0
Hallo, Ik heb de laatste tijd meer en meer last van storingen in het beeld, maar vind zelf geen oorzaak, heb dit zelfs in opnames. Vraag me af of dit aan de decoder zou kunne liggen. Mvg, Monkey68
Vraag
•
Beeld & Klank
103
2
0
Kan ik naar ring tv kijken in Neigem vlaknij pajotegem pajotteland
Vraag
•
Instellingen
62
2
0
Ik heb een DAB+ radio-ontvanger. Weet iemand of ik die kan aansluiten op de TV box? Nogal wat DAB zenders zijn niet beschikbaar op de box. Een extra antenne in mijn living vind ik maar niks.😏
Vraag
•
Zenders
55
1
0
het valt regelmatig voor dat ik opnames niet kan bekijken of ze stilvallen halverwege , dit heb ik meestal in de avond voor , ben geconnecteerd met lan kabel! iemand een oplossing ?
Vraag
•
Opnames
85
1
0