Discussies

Meer weergeven
  • Storing

Is er een storing gaande? Ineens werkt onze box niet meer. We hebben al alle kabeltjes losgemaakt Enzo Enzo enzo

Vraag

• 

Beeld & Klank

71

3

0

• Koppelen van de afstandsbediening Orange aan TCL TV

Mijn afstzandsbediening Orange is verbonden met de TV voor alle func gties behalve Volume. Ik heb reeds bij nstellingen en het systeem de configuratie van de afstandsbediening het Volume laten opstarten enb ik krijg wel het berciht - Gefeliciteerd alles werkt? iK KIkijk na of de op en neer kn oppen

Vraag

• 

App Orange TV

73

1

0

• Opzeggen sportpakket DAZN

Nu Orange geen voetbal meer uitzend wens ik mijn sportpakket op te zeggen. Hoe ga ik hiervoor te werk? Ik kan in My Orange app nergens iets terugvinden hoe ik te werk moet gaan. Many thnx

Vraag

• 

Zenders

65

1

0

• Orange go tv

Streamingsicoontje in de orange go tv app ontbreekt om te streamen via de google chromecast (= geen decoder) vanuit de iphone 14 pro maar staat wel op de andere iphone en ipad. Wat is de oorzaak?

Vraag

• 

Chromecast

99

3

0

• Decoder

Nog mensen waarvan de decoder zeer traag is en regelmatig uitvalt? Is het mogelijk een nieuwe aan te vragen?

Vraag

• 

Decoder

100

2

• Orange tv go app

Mijn orange tv go app was vroeger gekoppeld aan de decoder van mijn ouders. Zijn zijn geen klant meer dus deze decoder is weggehaald. Nu wil ik de tv orange go app koppelen aan mijn eigen lra ge decoder en krijg ik de melding dat mijn apparaat al gekoppeld is aan een decoder en dat ik die daar moet

Vraag

• 

App Orange TV

85

5

0

• Geaccepteerde oplossing

Wifi

Hoe kan ik wifi code wijzigen?

Vraag

• 

Beeld & Klank

104

2

• Tv op camping

Hallo welke pack moet je hebben voor internet en tv te kijken op de camping en welke toestellen

Vraag

• 

Chromecast

46

1

0

• Kimberly david

Dag orange Normaal kom er vandaag 1 van orange- technicus heeft niet komen op dagen voor die installatie

Vraag

• 

Decoder

47

1

0

• Telenet Play Sports

Goedemiddag, 3 weken geleden verscheen er in de pers dat er een deal was om Play Sports te nemen via Orange. Ik kan dit echter nog niet terugvinden in de TV opties. weet iemand of dit al actief is? Mvg

Vraag

• 

Zenders

116

4

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K