Is er een storing gaande? Ineens werkt onze box niet meer. We hebben al alle kabeltjes losgemaakt Enzo Enzo enzo
Vraag
•
Beeld & Klank
71
3
0
Mijn afstzandsbediening Orange is verbonden met de TV voor alle func gties behalve Volume. Ik heb reeds bij nstellingen en het systeem de configuratie van de afstandsbediening het Volume laten opstarten enb ik krijg wel het berciht - Gefeliciteerd alles werkt? iK KIkijk na of de op en neer kn oppen
Vraag
•
App Orange TV
73
1
0
Nu Orange geen voetbal meer uitzend wens ik mijn sportpakket op te zeggen. Hoe ga ik hiervoor te werk? Ik kan in My Orange app nergens iets terugvinden hoe ik te werk moet gaan. Many thnx
Vraag
•
Zenders
65
1
0
Streamingsicoontje in de orange go tv app ontbreekt om te streamen via de google chromecast (= geen decoder) vanuit de iphone 14 pro maar staat wel op de andere iphone en ipad. Wat is de oorzaak?
Vraag
•
Chromecast
99
3
0
Nog mensen waarvan de decoder zeer traag is en regelmatig uitvalt? Is het mogelijk een nieuwe aan te vragen?
Vraag
•
Decoder
100
2
Mijn orange tv go app was vroeger gekoppeld aan de decoder van mijn ouders. Zijn zijn geen klant meer dus deze decoder is weggehaald. Nu wil ik de tv orange go app koppelen aan mijn eigen lra ge decoder en krijg ik de melding dat mijn apparaat al gekoppeld is aan een decoder en dat ik die daar moet
Vraag
•
App Orange TV
85
5
0
Hallo welke pack moet je hebben voor internet en tv te kijken op de camping en welke toestellen
Vraag
•
Chromecast
46
1
0
Dag orange Normaal kom er vandaag 1 van orange- technicus heeft niet komen op dagen voor die installatie
Vraag
•
Decoder
47
1
0
Goedemiddag, 3 weken geleden verscheen er in de pers dat er een deal was om Play Sports te nemen via Orange. Ik kan dit echter nog niet terugvinden in de TV opties. weet iemand of dit al actief is? Mvg
Vraag
•
Zenders
116
4
0