Geaccepteerde oplossing
Ik kijk altijd TV via mijn laptop meestal met Orange Tv of VRTMax. Sinds geruime tijd blijft op geregelde tijdstippen het beeld van de tv uitzendingen hangen voor 10/15 seconden of oms meer en daarna herneemt het beeld zichzelf. Mij lijkt een een bufferingprobleem te zijn. Alle cookies (zoals VRT aa
Vraag
•
App Orange TV
359
5
0
0
Geaccepteerde oplossing
Sinds maand en half overgestapt van Telenet naar orange voor tv . Zogezegd goedkoper en even goede kwaliteit. Voor ons dus inderdaad niet de beste keuze , je laat je overhalen in de winkel . Mooi allemaal op papier maar toch vele schoonheids foutjes in reality. Vanaf eerste week al een paar keer las
Vraag
•
Opnames
1.1K
7
0
Wij zijn sinds een grote maand klant bij Orange. In het begin hadden wij geen probleem met de tv box. Maar sinds vorige week kunnen wij sommige opnames niet altijd bekijken. Dan flikkeren de letters op het scherm " opname beschikbaar tot .... datum " En dan kunnen wij die opname niet bekijken. Maar
Vraag
•
Opnames
650
4
0
0
Hallo Ik ben onlangs overgeschakeld naar orange. Regelmatig als we de tv box aanzetten krijgen we paars beeld, na enkele malen heropstarten werkt de tv box weer normaal. Technieker is reeds langsgeweest en de tv box is vervangen maar het probleem blijft. Bij het opstarten komt het beeld " welkom to
Vraag
•
Beeld & Klank
583
4
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb laatst sinds Januari 2025 gezien dat Terugkijk TV mogelijk is met de nieuwe TV Box. Weet iemand via waar dat gaat?
Vraag
•
Instellingen
3.4K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Dag allen. Wanneer een programma reeds enige tijd bezig is, is er dan de mogelijkheid om vanaf het begin te kijken? Dus niet herbekijken wanneer het programma reeds afgelopen is, maar met een achterstand beginnen kijken terwijl het "live" bezig is. Kan enkel kiezen voor "live bekijken", maar niet vo
Vraag
•
Instellingen
1.1K
1
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Vandaag ben ik geswitcht van Telenet naar Orange. Ik wist voordien dat terugkijk TV bij Orange via de individuele apps van de zenders gaat. Geen probleem mee. Echter, ik zie in de TV Gids enkel bij de programma's van VTM en Play een pijltje staan om terug te kijken. Niet bij de VRT-Canvas-Ket
Vraag
•
App Orange TV
1.9K
3
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Op de Orange tv, optie Mijn tv, staat boven de geplande opnames en de opnames, een replay programma dat ik niet kan verwijderen ... Iemand een idee aub ? Bedankt voor de moeite en vriendelijke groetekes.
Vraag
•
Tv-gids
1.1K
3
Hallo, Ik weet niet of het ene met het andere te maken heeft maar wij zitten met het volgende probleem : mijn man kijkt televisie (2e) in de veranda via Chromecast - probleem is dat die de laatste tijd altijd maar uitvalt. Hij kan soms geen 5 minuten na elkaar Tv -kijken - vooral voetbal - gaf vroeg
Vraag
•
Chromecast
742
4
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb waarschijnlijk op mijn orange afstandbediening een bepaalde handeling gedaan maar nu krijg ik op mijn grote smart tv een kleiner beeldformaat. Dus kleiner scherm in mijn volledig tv scherm. Ik probeer volledig scherm maar dit lukt niet. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt
Vraag
•
Beeld & Klank
1.6K
2
0
0