Discussies

Meer weergeven
  • Scherpte en ‘zuiverheid’ beeld

Meer dan 15j Telenet klant geweest, eergisteren de overstap gemaakt naar Orange Eerste indruk: internet(snelheid) is perfect, maar op gebied van TV, lijkt de beeldkwaliteit toch minder goed, minder scherp, minder zuiver, minder vloeiend dan de beeldkwaliteit die ik jaren gewoon was bij Telenet. Het

Vraag

• 

Beeld & Klank

1K

1

0

• Geen beeld, wel geluid

Heyhey, Sinds gisteren heb ik op mijn tv geen beeld meer, gewoon een zwart scherm. Wel nog geluid. Hoe kan dit opgelost worden? Dankje 🙂

Vraag

• 

Beeld & Klank

495

2

• Lg tv kan niet verbonden worden met afstandbediening

Goededag Ik krijg mijn lg webostv up77006LB Niet gekoppeld aan de afstandsbediening, Ik heb het automatisch verbinden geprobeerd kwam steeds antwoord niet verbonden, verder ging hij niet, toets 1 ingedrukt gehouden werkte niet. De up en back ingedrukt op de orange afstandsbediening werkte niet. Blue

Vraag

• 

Afstandsbediening

692

2

0

0

• Problemen decoder sinds netflix

Zijn er nog mensen waarbij de tvbox constant hapert, programma starten/afsluiten/deleten blokeert en/of digibox niet start sinds de toevoeging van Netflix?

Vraag

• 

Netflix

717

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

VRT max streamen hapert, zwart beeld

Constant haperen, zwart beeld en naar startscherm VRT max overgaan.

Vraag

• 

Suggestie

1.6K

1

0

• Tv gids tijden kloppen niet

Sinds zondag hebben we problemen met de timing van de tv gids. Vaak zijn programma’s al gedaan maar staan ze bij het kiezen van een zender er nog op. Bv bij één staat er Witse terwijl het Blokken is. Iemand die weet hoe we dit verhelpen? Thx

Vraag

• 

Tv-gids

374

1

0

0

Alle TV-posten weg buiten VRT, Canvas en ketnet.

sinds een paar dagen kan ik geen posten meer krijgen buiten VRT, Canvas en ketnet. Wat heb ik al gedaan: - update van de TV-Box - zoeken naar zenders → die blijken allen conform te zijn. - in het overzicht menu (de orange-knop op de afstandsbediening) en dan de tv-gids, waar je een keuze van de zend

Vraag

• 

Zenders

1.6K

5

0

0

TV gids

Nog iemand problemen met de TV gids? Het uur van aanvang van een programma vermeld in de TV gids komt niet overeen met de werkelijke start van het programma.. vb het nieuws op VRT staat in de TV gids om 14u, terwijl het wel begint om 13u. Heel verwarrend om iets op te nemen. Probleem doet zich voor

Vraag

• 

Tv-gids

2K

6

0

• Decoder

Decoder geeft foutcode 0 aan. Na meermaals decoder opnieuw opstarten nog steeds foutcode 0. We kunnen wel tv kijken, maar we kunnen niet opnemen, terugspoelen, tv gids openen, …. Weet iemand een oplossing aub?

Vraag

• 

Decoder

569

3

0

Tv box

Met de nieuwe tv box worden opnames verwijderd na 60 dagen. Kan je dit uitschakelen zodat ze langer bewaard blijven? Opens in new windowPDF DownloadWord DownloadExcel DownloadPowerPoint DownloadDocument Download

Vraag

• 

Opnames

837

1

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten