Internet & Fixed Phone

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • geen internet thuis vanaf 09/06/2026 12:30 op welkomstraat in Brecht

zie zo uit wat een probleem op het straat is maar ik hoor nog geen oplossing, Just opnieuw gebeld voor vragen hoe is de stand van de storing maar hebben mij nog niet kunnen vertellen waar de probleem is. weet iemand iets meer?

Vraag

• 

Modem

79

1

0

• Wifi

Ik heb elke dag problemen met mijn wifi-verbinding. Het internet werkt vaak helemaal niet of is erg traag. Ik ondervind voortdurend problemen met het laden van websites, apps en andere online diensten.

Vraag

• 

Wifi

64

2

0

• Officiële oplossing

Geaccepteerde oplossing

Geen internetverbinding

Zijn er nog problemen met internet regio 1742 Ternat?

Vraag

• 

Modem

99

2

0

• Wifi

Is er hier nog iemand die wacht op een wifi versterker , waar onlangs een mail van was? Of was dit fake dan ? Dank u

Vraag

• 

Wifi

29

1

0

• Geaccepteerde oplossing

15u geen internet meer

Nog mensen regio Lier/Ranst die sinds deze ochtend zonder internet zijn gevallen? Krijgen niemand meer aan de lijn. Heeft er iemand nieuwe info gekregen? Merci

Vraag

• 

HOME

74

2

0

• Problemen internet

De laatste weken hebben we vanaf 19.00 telkens problemen met internet - regio Lokeren. We kijken tv op smart tv en de.programma's blijven hangen. Blijkbaar is dit probleem al even gekend bij telenet. Weet iemand waar we dit probleem kunnen melden want blijkbaar zijn we niet de enige.

Vraag

• 

Signaalsterkte

62

2

0

• Onze websites werken niet op het orange mobile netwerk

Bij het oprichten van onze vzw hebben we een nieuwe website gepubliceerd, hiervoor hebben we ook voor onze andere zaak onze website herwerkt. Deze staat op Versio. Voor iedereen zijn beide websites zichtbaar behalve op smartphones die een orange abonnement hebben. Als deze op wifi gaan kunnen ze de

Vraag

• 

HOME

61

1

0

• Eindelijk IPv6 ondersteuning Orange

Na maanden/jaren wachten werkt nu niet alleen DHCPv6-PD, maar kunnen de IPv6 adressen ook eindelijk gerouteerd worden! Wou dit even melden aangezien er wellicht nog wat mensen hierop zaten te wachten. Veel plezier! Groetjes Tino

Aankondiging

• 

Instellingen

98

2

0

• Snelheid

Snelheid van 150 naar 200 ? wij halen nu 120 tot 130 om 12.30 uur

Vraag

• 

Snelheid

78

2

0

• Wifi is een ramp

Ik heb gewoon huis,geen betonnen bunker,met beneden ongeveer 70m2 oppervlakte,heel open,slechts 2 tal muren snelbouwsteen. Ik heb de 2 jaar oude Orange modem en 2 mesh driehoekjes waarvan aan 1 de smarttv bedraad aanhangt Toch constant wifi die wegvalt,heel leuk Netflixen of Orange lite app kijken.D

Vraag

• 

Signaalsterkte

99

1

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K